איפה אתה?
חמוד בדיכאון אני אף פעם לא מצליחה לתפוס אותך בצאט וזה מעצבן. אני מתה לספר לך הרבה דברים, על היום הראשון שלי כמלצרית, על הלימודים, על הכאב , על הבעיות, על הכל . היה כיף לשמוע את הקול שלך אחרי המון זמן. אני גם רוצה לשמוע ממך דברים. אני מחכה לך בצאט במוצ``ש. שלך האבודה.
חמוד בדיכאון אני אף פעם לא מצליחה לתפוס אותך בצאט וזה מעצבן. אני מתה לספר לך הרבה דברים, על היום הראשון שלי כמלצרית, על הלימודים, על הכאב , על הבעיות, על הכל . היה כיף לשמוע את הקול שלך אחרי המון זמן. אני גם רוצה לשמוע ממך דברים. אני מחכה לך בצאט במוצ``ש. שלך האבודה.