איפה אתה?

האבודה

New member
איפה אתה?

חמוד בדיכאון אני אף פעם לא מצליחה לתפוס אותך בצאט וזה מעצבן. אני מתה לספר לך הרבה דברים, על היום הראשון שלי כמלצרית, על הלימודים, על הכאב , על הבעיות, על הכל . היה כיף לשמוע את הקול שלך אחרי המון זמן. אני גם רוצה לשמוע ממך דברים. אני מחכה לך בצאט במוצ``ש. שלך האבודה.
 
למעלה