ששששששש גוו אביחי גוו אביחי גוו אביחי!
א אביחי 33 New member 24/8/05 #24 צפרדי לא יגיע לחצי מאגמי../images/Emo99.gif.. את משווה בכלל מותק איזה יופי כובש לאגם איזה כושר משחק איזו עלייה לבמה מצוינת כמה כשרון כמה מרץ ( ) כמה אינטלגנציה להמשיך
צפרדי לא יגיע לחצי מאגמי../images/Emo99.gif.. את משווה בכלל מותק איזה יופי כובש לאגם איזה כושר משחק איזו עלייה לבמה מצוינת כמה כשרון כמה מרץ ( ) כמה אינטלגנציה להמשיך
ה הדסי מתה על אגמי New member 24/8/05 #23 נכון?!../images/Emo107.gif אני אוהבת להיות רעה... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתם רעותי כפרה עליך... את יודעת שזה בצחוק
נכון?!../images/Emo107.gif אני אוהבת להיות רעה... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתם רעותי כפרה עליך... את יודעת שזה בצחוק
י ילדה שח2ל על הזמן New member 24/8/05 #26 ../images/Emo39.gif../images/Emo45.gif../images/Emo6.gifחחחחחחחחחחחחחחחח