איפה אגם נולדה?

אביחי 33

New member
../images/Emo27.gif

אגם נולדה ברמת צבי מושב אשר נמצא בצפון באיזור עפולה. אגם למדה בביה'ס ויצו-ניר העמק בעפולה
 
../images/Emo12.gif../images/Emo2.gif../images/Emo12.gif../images/Emo2.gif../images/Emo12.gif../images/Emo2.gif../images/Emo12.gif../images/Emo2.gif

אביחי לע מוסרים פרטים כאלה!!!!! אני לע מרשה סתםם אבללל מזההה!?!?!? אתה אולי גם יודע מה מיספר הכיתה שלה גם פשש יאפה יאפה
 
נצל"ש: חלמתי על אוהד אלישע../images/Emo70.gif

ישבתי לי על המדרכה, בוכה, ופתאום אוהד אלישע בא ואמר לי: "מה קרה, למה את בוכה, ילדה" ואני אמרתי לו:"כלום, לא קרה לי כלום" ואוהד אמר: "אבל אם את בוכה בטוח קרה לך משהו" ואז אמרתי לו: "טוב, נכון, קרה לי משהו והמשהו הזה זה שאני בכלל לא פוגשת מפורסמים" ואז אוהד אמר: "באל אני מפורסם" ואז אמרתי לו: "אה נכון, אתה אוהד אלישע מכוכב נולד, איך לא זהיתי אותך" ואז צחקתי ובאנו לבית שלו וראיתי פתאום את חברה שלו ושפכתי עליה קטשופ.. אוהד צחק ואח"כ כעס והעיף אותי מהבית.. כמה שזה הזוי...חחחחחחחחחחח
 
חחחחחחחחחחח אביחי הרגת אותיייייייי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח "היה לך סיוט כניראה" חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה