נצל"ש: חלמתי על אוהד אלישע../images/Emo70.gif
ישבתי לי על המדרכה, בוכה, ופתאום אוהד אלישע בא ואמר לי: "מה קרה, למה את בוכה, ילדה" ואני אמרתי לו:"כלום, לא קרה לי כלום" ואוהד אמר: "אבל אם את בוכה בטוח קרה לך משהו" ואז אמרתי לו: "טוב, נכון, קרה לי משהו והמשהו הזה זה שאני בכלל לא פוגשת מפורסמים" ואז אוהד אמר: "באל אני מפורסם" ואז אמרתי לו: "אה נכון, אתה אוהד אלישע מכוכב נולד, איך לא זהיתי אותך" ואז צחקתי ובאנו לבית שלו וראיתי פתאום את חברה שלו ושפכתי עליה קטשופ.. אוהד צחק ואח"כ כעס והעיף אותי מהבית.. כמה שזה הזוי...חחחחחחחחחחח