איסטנבול 2007

ז י ק ו

New member
איסטנבול 2007

טיסה 581 של אלעל לוקחת אותנו היישר לאיסטנבול שבטורקיה אנחנו נוחתים בשדה, מברכים אותנו כולם בשלום (עם מבטא כבד של טורקית) אומרים מדינה מוסלמית !? חרא בלבן, שום מוסלמית ושום נעליים החיבה שיש שם בין הגברים זה משהו שהלוואי והיה חצי ממנו בארץ גברים הולכים שלובי זרועות ומחובקיי ידיים ברחוב באות וחיבה גברית (אני והראש הכחול שלי מפרשים את זה קצת אחרת..) על הבוקר יצאנו וקרענו את העיר עם שאר אתרי התירות החובה שיש לעיר הזאת להציע. איה סופיה, המסגד הכחול, טופ קאפי, דולמה באח'צה, כיכר טאקסים, רח' איסטיקלל, ובלה בלה בלה בלה בלה אחרים... כדובים אמיתיים החלטנו לעשות בין השאר גם ביקור בסאונות ובחאמאמים הטורקיים
בחמאם אותנטי בשם "אקווריום",חוץ מבריכה נחמדת שהיתה שם ואיזה כמה גברים חמודים ורזים לא היה מעניין (אצלי מעניין זה אומר שאם היו דובים)
חאמאם חצי אותנטי בשם "פארק" גם שם לא היה משהו חוץ מכמה גברברונים דחליילים שאני מניח שחלק מחברי הפורום דווקא היו אוהבים אותם.
סאונה "שקורזו'מה" שהיתה מוצפת בדובים טורקיים כמו אני אוהב !!! שם פשוט היה מדהים לאלללללה אני ממליץ לכל אחד שקופץ לאיסטנבול לעבור שם, זאת חוויה מסוג אחר... כמובן שלא חסרים שם גם פאבים ודיסקוטקים לגייז. הטורקיים חברמנים מאד, ביחוד הגייז, והם מתחברים מהר מאד לתיירים ולישראלים בפרט צירפתי תמונה שאני בעצמי ובכבודי צילמתי שלשום ליד האוניברסיטה של איסטנבול. תמונה שלי - אמיתית !!! (לא הורדתי מגוגל נשבע לכם
) פשוט תענוג האיסטנבול הזה. האוירה שם פשוט מדהימה. הייתי שם לפני 4 שנים, ועכשיו שוב, ואין ספק שאני גם אחזור לשם שוב !!!! עצות רעיונות, כתובות של המקומות ושאר מתכונים - תעלו מולי ואספר ואייעץ לכם בכיף !
 

blue43

New member
לא הלכת לדגרימן? המקום למפגשי דובים

באיסטנבול. כל כך אוטנטי ואירוטי - לפחות בעיני. אצלי זה מקום חובה בכל עליה לרגל שלי לאיסטנבול, שזה אחת לחצי שנה בערך.
 

ז י ק ו

New member
איפה זה ?!

כתובת ? אתר ? משהו ?!?! תאמין לי שהספיק לנו המקומות שהיינו בהם גם בלי המקום שציינת
 
למעלה