תפריט
עמוד ראשי
פורומים
פוסטים
חיפוש
מה חדש
פוסטים חדשים
פוסטים חדשים לפרופיל
פעילות אחרונה
משתמשים
משתמשים מחוברים
הודעות פרופיל חדשות
חפש בהודעות פרופיל
בלוגים
המומחים
השקעות נדל"ן בארה"ב
ייפוי כוח מתמשך , צוואות, ירושות
גישור
דיני משפחה
טיפול CBT
רפואת חניכיים שתלים דנטליים
דיני עבודה
דרכון פורטוגלי
הורים למחוננים
אדריכלות
פורום מיסים
טיפולי פוריות
שמאות מקרקעין
הסרת שיער
מכשירי שמיעה
אזרחות אוסטרית
איך לבחור עגלה לתינוק?
התחבר
הירשם
מה חדש?
חיפוש
חיפוש
חפש בכותרות בלבד
By:
פוסטים
חיפוש
תפריט
התחבר
הירשם
Install the app
Install
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
איסור כיתת מחוננים
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
אתה משתמש בדפדפן מיושן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.
אנא שדרג את הדפדפן או השתמש
בדפדפן חילופי
.
הגב לנושא
תוכן ההודעה
<blockquote data-quote="ofir0601" data-source="post: 145113471" data-attributes="member: 4057369"><p>לדעתי, כיתות/ הקבצות הלומדות בקצב מסויים בתוך מערכת החינוך הינן חשובות וחיוניות.</p><p>התלמידים המגיעים לבתי הספר שונים ומגוונים, לכל תלמיד כאינדיבידואל קיים מכלול שלם של תכונות/הרגלים/לקויות המכתיבים את צרכיו, את הקצב שלו ואת יכולות הלמידה שלו ולכן לכל תלמיד קצב שונה ויכולת שונה.</p><p>לקבץ מגוון תלמידים לכיתה שלומדת בקצב מסויים ואחיד יכול לגרום לתסכול התלמיד ולפגוע בלימודיו, תלמיד שמרגיש שהוא לא מצליח להדביק את הקצב ומרגיש שהוא ״נשאר מאחור״ יפתח ייאוש ותסכול וצורת למידה זו תפגע במוטיבציה שלו. או לעומת זאת תלמיד שמרגיש שחומר הלימוד לא מתאים לרמתו או לקצב שלו- ישתעמם ויאבד עניין בלמידה מה שגם יפגע במוטיבציה שלו ללמוד.</p><p>לכן לדעתי שימוש במודל של שיוויון מוחלט במערכת החינוך יוביל לתוצאה של החלשת תלמידים מסויימים ואילו שיוויון המתייחס לכל אחד לפי צרכיו הוא הנכון והנחוץ לתלמידים.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ofir0601, post: 145113471, member: 4057369"] לדעתי, כיתות/ הקבצות הלומדות בקצב מסויים בתוך מערכת החינוך הינן חשובות וחיוניות. התלמידים המגיעים לבתי הספר שונים ומגוונים, לכל תלמיד כאינדיבידואל קיים מכלול שלם של תכונות/הרגלים/לקויות המכתיבים את צרכיו, את הקצב שלו ואת יכולות הלמידה שלו ולכן לכל תלמיד קצב שונה ויכולת שונה. לקבץ מגוון תלמידים לכיתה שלומדת בקצב מסויים ואחיד יכול לגרום לתסכול התלמיד ולפגוע בלימודיו, תלמיד שמרגיש שהוא לא מצליח להדביק את הקצב ומרגיש שהוא ״נשאר מאחור״ יפתח ייאוש ותסכול וצורת למידה זו תפגע במוטיבציה שלו. או לעומת זאת תלמיד שמרגיש שחומר הלימוד לא מתאים לרמתו או לקצב שלו- ישתעמם ויאבד עניין בלמידה מה שגם יפגע במוטיבציה שלו ללמוד. לכן לדעתי שימוש במודל של שיוויון מוחלט במערכת החינוך יוביל לתוצאה של החלשת תלמידים מסויימים ואילו שיוויון המתייחס לכל אחד לפי צרכיו הוא הנכון והנחוץ לתלמידים. [/QUOTE]
שם
אימות
פרסם תגובה
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
איסור כיתת מחוננים
צור קשר
תקנון הפורום
מדיניות פרטיות
עזרה
עמוד ראשי
עברית (he_IL)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd.
Forum software by XenForo
®
© 2010-2020 XenForo Ltd.
למעלה