תפריט
עמוד ראשי
פורומים
פוסטים
חיפוש
מה חדש
פוסטים חדשים
פוסטים חדשים לפרופיל
פעילות אחרונה
משתמשים
משתמשים מחוברים
הודעות פרופיל חדשות
חפש בהודעות פרופיל
בלוגים
המומחים
השקעות נדל"ן בארה"ב
ייפוי כוח מתמשך , צוואות, ירושות
גישור
דיני משפחה
טיפול CBT
רפואת חניכיים שתלים דנטליים
דיני עבודה
דרכון פורטוגלי
הורים למחוננים
אדריכלות
פורום מיסים
טיפולי פוריות
שמאות מקרקעין
הסרת שיער
מכשירי שמיעה
אזרחות אוסטרית
איך לבחור עגלה לתינוק?
התחבר
הירשם
מה חדש?
חיפוש
חיפוש
חפש בכותרות בלבד
By:
פוסטים
חיפוש
תפריט
התחבר
הירשם
Install the app
Install
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
איסור כיתת מחוננים
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
אתה משתמש בדפדפן מיושן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.
אנא שדרג את הדפדפן או השתמש
בדפדפן חילופי
.
הגב לנושא
תוכן ההודעה
<blockquote data-quote="יורה נחושתן" data-source="post: 144669962" data-attributes="member: 3971457"><p>מנסיוני האישי (הלא קצר) בהוראת מחוננים אני בהחלט יכול לומר שילדים מחוננים זקוקים לשיטת למידה שונה מהלמידה הסטנדרטית המקובלת במערכת. מי שמדגיש את נושא השוויון המחויב במערכת, חוטא ומחטיא. שוויון הוא משהו בסיסי ביותר שחייב להיות לכולם אבל כל ילד שונה מהאחרים באופן אישי וכך גם קבוצות שונות של תלמידים. אני רוצה לראות שיאמרו על ספורטאי מחונן שיש לו עתיד בעולם הספורט ש"הוא אינו זקוק למסגרת מיוחדת לאימוניו מפני שזה פוגע בשוויון בין כל האחרים שלא יקבלו זאת". כמובן שאף אחד לא יאמר זאת. אז במה שונה אותו ילד מחונן בתחום המדעים (המדוייקים וההומניים) מאותו ספורטאי? כשילד מחונן לומר בכיתה רגילה ממוצעת, הוא בדרך כלל, משתעמם בשיעורים - כמות תלמידים גדולה מידי בכיתה והבדלי יכולות חשיבה של התלמידים - ואז, או שיקבל חומר מתקדם וילמד לבד ללא הדרכה או, שיתחיל להפריע מרוב שיעמום. לא מעט מורות מתייחסות למחונן כאחד שאינו זקוק להדרכה/הנחייה/תמיכה מפני ש"הוא מחונן אז הוא יכול לעשות זאת לבד" ואז, אפילו מטלות שמתאימות לו הוא אינו מקבל והוא בעצם מפסיד את כל נושא התרגול שמאוד חשוב ולאחר שנים, זה מתנקם בו בהמשך הדרך.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="יורה נחושתן, post: 144669962, member: 3971457"] מנסיוני האישי (הלא קצר) בהוראת מחוננים אני בהחלט יכול לומר שילדים מחוננים זקוקים לשיטת למידה שונה מהלמידה הסטנדרטית המקובלת במערכת. מי שמדגיש את נושא השוויון המחויב במערכת, חוטא ומחטיא. שוויון הוא משהו בסיסי ביותר שחייב להיות לכולם אבל כל ילד שונה מהאחרים באופן אישי וכך גם קבוצות שונות של תלמידים. אני רוצה לראות שיאמרו על ספורטאי מחונן שיש לו עתיד בעולם הספורט ש"הוא אינו זקוק למסגרת מיוחדת לאימוניו מפני שזה פוגע בשוויון בין כל האחרים שלא יקבלו זאת". כמובן שאף אחד לא יאמר זאת. אז במה שונה אותו ילד מחונן בתחום המדעים (המדוייקים וההומניים) מאותו ספורטאי? כשילד מחונן לומר בכיתה רגילה ממוצעת, הוא בדרך כלל, משתעמם בשיעורים - כמות תלמידים גדולה מידי בכיתה והבדלי יכולות חשיבה של התלמידים - ואז, או שיקבל חומר מתקדם וילמד לבד ללא הדרכה או, שיתחיל להפריע מרוב שיעמום. לא מעט מורות מתייחסות למחונן כאחד שאינו זקוק להדרכה/הנחייה/תמיכה מפני ש"הוא מחונן אז הוא יכול לעשות זאת לבד" ואז, אפילו מטלות שמתאימות לו הוא אינו מקבל והוא בעצם מפסיד את כל נושא התרגול שמאוד חשוב ולאחר שנים, זה מתנקם בו בהמשך הדרך. [/QUOTE]
שם
אימות
פרסם תגובה
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
איסור כיתת מחוננים
צור קשר
תקנון הפורום
מדיניות פרטיות
עזרה
עמוד ראשי
עברית (he_IL)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd.
Forum software by XenForo
®
© 2010-2020 XenForo Ltd.
למעלה