אינפיניטי- פרק 13

YossihNew

Well-known member
אז מה יהיה ליונתן להגיד להגנתו?

איך זה ישפיע על גילי?

האם הדייט של לילוש ובנדה יסתדר?

ומי מחכה לארי בבית?
 

YossihNew

Well-known member
אל תקרא לו מיסטר פרפקט, דניאל. זאת בקשה שלי. לא, גילי, ליונתן יש בעיות עם הגייז. זה ידוע. היי, יונתן! לילוש תציץ לך בטלפון כמה שהיא רוצה, אל תקרא לה מטומטמת! ולילוש, מתוקה, תציצי לי בטלפון כפיצוי. אין שם כלום חשוד. אבל לפחות יודעים שדניאל כן הומו ולא מבלף! לא?

מסכנה גילי. אה, הז'קט ההוא. לא נורא, גילי. תמיד יהיה לך את בנץ. מצטער, פשוט הכול התחבר לו ו... לא משנה. יופי, ואז מה עם אלימלך והעתיד הטבעוני? למה היא צועקת כל פעם שמזכירים את יונתן? מה, הוא פה והיא רוצה שישמע? אנחנו חייבים להחזיר את סו לין מהמדינה הזרה שהיא סין. כן, תעשה לה מור מראש גדול! למה, חבל... אם היא רק הייתה נוסעת ברכבת... עלק ביחד. וגילי עושה דברים של גילי.

זה לא תיאור נחמד, ארי. מה, בפרויקט אין שיער חום? בטח, היום. מי הים האלה יהיו מעניינים בסוף.

היום עברתי על התגובות שלנו לפרקי בת השוטר. בפרק הראשון אני צחקתי ואמרתי "אולי דניאל ברח לחני לעתיד, הוא עכשיו עם שחר". והנה, עברו שלושה חודשים והבדיחה על אינפיניטי מאז מצחיקה אפילו יותר היום, כשאני ממש רואה את זה. חניכיים בריאות גם לכם. אז זה רק האגף הזה. לא היה לו מזל כמוך. אבל אתם הולכים בשבילי אופניים, תיזהרו שירדן לא ידרוס אתכם ואז יהיה לא נעים בבת השוטר בעונה הבאה. וגם לא תפנימו את המסר...

הוא אומר המון דברים שאני לא מבין. להבין שמה? תחלק את ההרצאות שלך יותר טוב. כמוני בהרצאה על שירה. ואני מבקש שתפתור את העניין עם האחיין שלך לא על חשבון הפרויקט! חיים מאוד מסובכים. אז מה היא עשתה בעצם?

הקשב, המפקדת בדוסה. זה באמת קצת אכזרי.

גילי רגועה ושלווה. ותמיד חשבתי שיהיה משהו בינה לאלימלך. אבל הוא יהיה עם לילוש. אלימלך, למה אתה חושב מה שאתה חושב? קרמבו צחוקים?

אה, הוא מדפיס את התמונות שלה. ברור. אולי אסף יהיה הרודן הטבעוני? מה זה המכונה הזאת?

למה היא מאמנת את האויב? חשבתי שהאימא יותר בעד התחרות... אה. היא חושבת שזה... לעזור... לא, לא יעבוד. אל תגידי, לילוש. לילוש, היא לא תאהב את זה. היא לא תבין שאת כזאת חמודה. אגב, חבר'ה, אתם יודעים שאימא של בנדה היא בעצם אשתו של ליאור רז? זה מה שהיא עושה כשבעלה מתעסק עם טרוריסטים. תגיד, אתה השתגעת?! זה לעולם לא יעבוד, אתם ממשפחות יריבות! אה... בתי ספר אחרים! שמע, תדבר עם אבא שלך, הבנדה המקורי, שיביא את אודי שיסביר.

ארוחת הכר את בן הזוג. אבל היא לגמרי בעניין שלו. אופס. כן. טבעוניים, כולם טבעוניים שם! אנדריאה שוורץ חמודה. מאוד. גאיה שומעת הכול.

בסדר, סיפור מוכר. דבר עם ירדן. לדבר עם לילוש גם עובד. מעניין עם מי היא תגמור בסוף. או אם זה יעבוד בכלל.

תתבייש לך, דניאל. ככה אתה בוגד באידיאל החנוני... לא סינית!!!!!!!!!!!!! את פה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אה. זה מה שהיא עשתה. טוב, אה... הסינים האלה, ההאקרים שלהם! שמעי, הם פשוט... מפילים את העולם, אלה. את מבינה. או שלא, את לא סינית בכלל. למה יש צליל חדשות? משהו לא בסדר... היי, לירון זייד נער הפלא! אני לא מאמין. שמעו, אין לי בדיחה לספר. כאילו... אני מנסה למצוא משהו, לא עולה לי.

כן, הוא משקר די טוב. תגידו, לעידו אליאלי יש העדפה לבנות בת השוטר או לבנות בעלת החלומות? לא, כי... תראו, זה גם וגם. דחוף, הא? הוא שם... הוא הבטיח שהוא יחזור... אה... או שהוא לא יחזור.

הנה זה בא. הנה זה בא. אמרתי לכם שהוא... שמע, אמרת שזה לא מדבק, אבל בינתיים הוא נדבק מחבר שלו. סליחה, לא מחבר שלו, ממה שהוא חשב שחבר שלו עשה. אגב, דניאל, חברה שלך מתברחו מאוד כועסת, הוא שלה.

והנה הוא פה.​
 
נערך לאחרונה ב:

שיר m

Well-known member
"בפרק הראשון אני צחקתי ואמרתי "אולי דניאל ברח לחני לעתיד, הוא עכשיו עם שחר". והנה, עברו שלושה חודשים והבדיחה על אינפיניטי מאז מצחיקה אפילו יותר היום, כשאני ממש רואה את זה."
 

YossihNew

Well-known member
אה, לא, כבר ידענו אז על אינפיניטי ועל השחקנים, זה סתם הצחיק אותי לקרוא את זה בדיעבד.

גם כי עידו זיהה אותי בהשקה אחת מהקודמת, אבל כן...

אני לא עד כדי כך כדברא, שיר!
 

YossihNew

Well-known member
רגע, רגע, אבל בסדרה שאני מתכנן יש דמויות דומות לגילי ולסו לין! ויש דמות שאמור לשחק שחר! זה לא נחשב?!
 

שיר m

Well-known member
אמממ לא ממש, אבל אל תדאג כבר היית כדברא בעבר התואר נשאר שלך
 

YossihNew

Well-known member
וזה ששרתי על ענבל ביבי "איזו מין שלווה" ב-2016, ועכשיו היא שרה את זה במחזמר שלה? נחשב?
 

שיר m

Well-known member
פרק מצויין

אוהבת שגאיה מתחילה לחשוד

אוהבת את הסיפור עם יונתן

לילוש! בנדה, היית מאמינה?!

הסיפור של גילי קיבל תפנית...

ביי ביי ארי...
 
למעלה