אינסטלטור מוסמך-צנרת ביתית.

ml2001

New member
אינסטלטור מוסמך-צנרת ביתית.

היום אעסוק בצנרת אס.פי.[פוליאטילן מחוזק באלומיניום.].כנ"ל לגביי צנרת "מולטיגול " של שער-הגולן. בצנרת זו ניתן לעבוד בשתי שיטות. 1. מחלק [כמו בפקסגול ] ויציאת שלוחות לחדריי הבית. 2. לחיצה-ואז עובדים כמו בברזל כלומר קו ראשי אחד עבה יותר וחלוקה לקו דק יותר רק בכניסה לחדר האמבטיה והמטבח.[החלוקה נעשית במחבר T מתחת לריצוף או בקירות]. היתרון העיקרי לצנרת פלסטית זה שאין חלודה וריקבון הצינור. הצנרת מגיעה לשם נוחות השימוש בצבעים שונים: כחול למים קרים. אדום -מים חמים. שחור -לצנרת מחוץ לבניין [עמיד קרינת שמש]. אציין כי אין כל הבדל בין הצינורות מבחינת התכונות של חום ולחץ. הבדלי הצבעים מפאת נוחות. כמו כן חברת מצרפלסט מאפשרת מתן פיקוח ויעוץ לטיב העבודה ובגמר העבודה אף מעניקה ללקוח אחריות ל-10 שנים. הערה אני באופן אישי עובד עם צנרת זו בשיטת הלחיצה.[כלומר כל האביזרים "ננעלים" עךל הצינור באופן אחיד ]. בשיטה השניה של מחברי אום -תותב כל אינסטלטור סוגר לפי הכוח שלו בידיים. החיבורים בכל סוגי הצינורות הינם נקודות תורפה לנזילות. ומכאן מתחילים הבעיות. בשיטת לחיצה יש מכשיר הידראולי שמבקר את לחץ הלחיצה ובכך כל החיבורים סגורים בלחץ שווה ללא אפשרות לנזילה. תמה הסקירה שנתתי על צנרת ביתית.
 

ml2001

New member
תשובה אינסטלטור מוסמך

צנרת פקסגול בדיקת לחץ עד 10 אטמוספרות. צנרת SP 15 אטמוספרות לחץ . כל הבדיקות למשך 24 שעות.
 

elirz

New member
מכשיר הידראולי

ניתקלתי באתרי בניה בצנרת שהורכבה בשיטה זו לדאבוני לא נוכחתי בשעת ההרכבה עצמה אם תוכל אז בבקשה פרט: גודלו של המכשיר משקלו והעיקר כמה עולה? (הרי המחברים של S P עולים המון בהשואה לצנרת אחרת) תודה אליעזר.
 

ml2001

New member
תשובת אינסטלטור מוסמך.

אני עובד בצנרת אס.פי. רק בשיטת הלחיצה. אמת האביזרים יקרים [ואני אף מתלונן על כך בחנות]. כנראה אם תקום חברה נוספת בשיטת עבודה זהה [חוץ ממולטיגול של שער-הגולן] תהיה תחרות רצינית והמחירים ירדו. המכשיר ההידראולי דיי כבד ביד אך מתרגלים לכך. מחירים תלויי בדגם. לי יש מכשיר שקניתי לפני כשנתיים ואז עלה 4500 ש"ח. היום המכשיר הזה עולה מעל 7000 ש"ח. אבל שווה כל אגורה. בהצלחה.
 

שי ז.

New member
יש עוד פרט קטן

לצנרת הזו יש פיטינגים מיוחדים וחש/וב לעבוד רק איתם. אם לא משתמשים בהםהצינור לא יחזיק הרבה שנים. עוד שנה עד שנתיים אמור לצאת תקן להתקנת צנרת SP.
 

ml2001

New member
תשובת אינסטלטור מוסמך.

יש כבר תקן לשיטת עבודה זו בצנרת אס. פי.
 

שי ז.

New member
יש מפרט יצרן. התקן יכנס להכנה

השנה. מה שקיים זה תקן לחלק מהצינורות הגמישים.
 
למעלה