איני בטוח..משהו בקשר לפירמוט

asafraviv

New member
איני בטוח..משהו בקשר לפירמוט

היי, פירמטתי את כונן C על ידי הפקודה - format c: כרגע המחשב לא עולה כמובן, ואני ממתין לטכנאי שיבוא להתקין ווינדוס, האם הרסתי או פגעתי במשהו?
 

asafraviv

New member
----------

פעם מישהו צרב לי דיסק ווינדוס של ghost ודרך זה פירמטתי.. יש עם זה בעיה?, אני דיי מודאג למען האמת...
 
פירמוט עושים עם דיסק ההתקנה

שום דבר אחר לא. אם אין לך את הדיסק הזה אינך יכול לפרמט. קנה לך פעם אחת לתמיד אורגינל עם רשיון.
 

asafraviv

New member
רגע רגע

שלא תטעה לרגע. יש לי רישיון, אך כיוון שקניתי את הרישיון מחברה שהמדיניות שלה היא לא לתת דיסק (יש לי את הסיריאל המקורי של מייקרוסופט- מדבקה שמודבקת לי בצד המחשב), הטכנאי של החברה, צרב לי את הדיסק של GHOST כדי שאוכל לפרמט לבד, אך נראה לי שעשיתי משהו לא נכון ולכן אני שואל האם פגעתי במשהו. ועוד פעם, לא עשיתי כאם משהו לא חוקי, שילמתי מחיר מלא על רישיון ל WIN XP PRO אסף
 

asafraviv

New member
אז כנראה שאתה לא בקיא

זה מערכת של IBM שכשהמערכת עולה אני לוחץ F11 ואני מפרמט דרך תוכנה של IBM אך כיוון שלמחשב שלי היה טוטל לוסט, התוכנה לא עבדה. שילמתי על המחשב הזה 15,000 שקל, ורישיון היה חוקי והכל. אז בבקשה, זה שלא קיבלתי דיסק זה לא אומר כלום, יש הרבה חברות שפועלות ככה, בסך הכל שאלתי האם פגעתי במשהו? וזה בכלל לא קשור לזה שיש\או אין לי רישיון חוקי, ועוד פעם אני אומר לך בשיא הכנות יש לי רישיון חוקי!!, לא הורדתי כלום ולא פרצתי כלום, פעלתי לפי החוק!
 

asafraviv

New member
מה זאת אומרת שילמתי?

קניתי מחשב ושבא עם ווינדוס ויש לי סיראיל מודבק במדבקה של מיקרוסופט על המארז. ככשאלתי את החברה מדוע לא קיבלתי דיסק, הם אמרו לי שהם לא נהוגים לתת. הטכנאי שבא, מכיר אותי ולכן צרב לי דיסק ghost ואמר לי שבעזרתו אני אוכל לפרמט...(הכל חוקי). הכנסתי את הדיסק הזה אך אני חושב שלא עשיתי את מה שצריך, ורשמתי את הפקודה format c: השאלה המאד פשוטה שלי, היא האם פגעתי במשהו כשעשיתי את זה?
 
שמע- אנני מכיר את הדבר הזה

בצורה שאתה מגדיר. מוזר ופעם ראשונה שאני שומע שקונים מחשב עם התקנה ולא נותנים דיסק שלו . כי כאשר יש בעיות וצריך את הדיסק , מה עושים , הולכים לטכנאי ??? מאד מוזר.
 

asafraviv

New member
כן!, יש לי אחריות 3 שנים

אך כיוון שמיהרתי, והייתי פזיז עשיתי משהו לא טוב נראה לי עוד פעם, אני רק מבקש ממך לדעת, האם פגעתי במחשב בצורה כלשהיא? והנה כהוכחה, צירפתי תמונה של הרישיון שמודבק על המארז (כמובן שהפרטים נמחקו ממנו)
 
אני חוזר שוב , אנני מכיר את השיטה

קשה לי להאמין שנפגע , אבל אם יש אחריות הייתי פונה אליהם שיטפלו בבעיה , ודורש מהם את הדיסק האורגינל. כך מקובל בכל העולם, קונים מחשב עם דיסק - מקבלים מחשב עם דיסק . אלא אם קנית מחשב שעליו מותקנת התוכנה . אזי שלם עודכמה שקלים ותקח את הדיסק האורגינלי . אם לא היום מחרתיים תצטרך זאת באיזה שהוא שלב. בהצלחה.
 

digiman

New member
לעודד שתיל המכובד.....

יש בהחלט מצב של חלוקת רשיונות בלבד ללא הדיסק עבדתי במשרד החינוך בשיטה הזו... השיטה חוסכת מהחנות רכישת דיסקים והחנות קונה רק את הרשיונות. שיטה זו חוסכת בעליות רכישת התוכנה. הכול חוקי למהדרין. ובאחריות מיקרוסופט ישראל. יום נעים
 

weinnir

New member
../images/Emo88.gifאמנם כבר ירדנו מהשאלה המקורית

אלב אני רק רוצה להבהיר כאן את הנקודה - מה שדיגימן העיר הוא חוקי ולגיטימי ביותר, אולם בד"כ מדובר במחשב כחלק ממערך מחשבים גדול (למשל במשרד) בו קונים רשיון למס' מחשבים עם דיסק אחד. ומתקינים את כל המחשבים עם אותו הדיסק, כשכל פעם מכניסים רשיון אחר מהשרימה שקיבלו ממייקרוסופט. מה ששואל השאלה תיאר, נראה יותר כמו מחשב נייד. שכן חלק מהמחשבים הניידים נרכשים עם מערכת ההפעלה מובנית, ועם דיסקים לשיחזור. ואמנם לא מקבלים דיסק מקורי של מערכת ההפעלה, אבל בדיסקי השיחזור מע"ה כבר מוטמעת. זו שיטה הנהוגה בהרבה חברות מחשבים ניידים גדולות (IBM, SONY ועוד), והיא מאוד חוקית כאמור.
 

asafraviv

New member
אכן, זו הייתה כוונתי

רק, כיוון שהמערכת שלי הלכת מוירוסים, אופציה זו לא הייתה קיימת
 

asafraviv

New member
היי

זה מה שעשיתי, אך נראה לי שלא פעלתי נכון. אם יכולה להרס חומרה\תוכנה בגלל שמחקתי את כ-ל ההארד דיסק
 
למעלה