אין שיפור

אור161

New member
אין שיפור

היום הבת שלי קיבלה 10 מ"ג ריטלין אחרי שלושה ימים של 5מ"ג ודיברתי עם הגננת שלה שאמרה שאין שינוי והיא לא מתנהגת בצורה שונה מישהו יודע מתי חשים בשינוי האם הוא מיידי??? ומה עושים תודה
 
אם המינון נכון והתרופה נמצאה

כמתאימה לה, השינוי הוא בשעות השפעת התרופה, כלומר מיידי. מה היה המינון שהומלץ לכם?
 

אור161

New member
תשובה

המינון שניתן לה הוא 10 מ"ג בחודש הראשון ואח"כ נראה אם אפשר לעבור הלאה פשוט היום הגננת מסרה שאין שום שיפור והיא קיבלה את המנה היומית בבוקר יכול להיות שהכדור לא משפיע עליה? התחלנו רק ביום שישי
 
רגע...בואי נעשה סדר..בבקשה

על מנת שאדייק בתשובות שלי. האם ניצפתה השפעה של התרופה? ביום שישי? אתמול? האם הגננת מסרה שאין שיפור בשעות השפעת התרופה,או לאחריהן? -אם קיבלה ריטלין רגיל, הרי שטווח השפעת הכדור היא לא יותר מ-4 שעות? נסי להבין ממנה אם ההתנהגות היתה בסדר בבוקר ואחרי זמן מה רק היה שינוי לרעה? האם היית עם הילדה מאז יום שישי, בשעות השפעת התרופה? נתקדם הלאה מכאן, בסדר?
 

אור161

New member
אני הייתי עם הילדה מיום ו'

היא קיבלה מיום ו' עד אתמול כולל חצי כדור כדי לראות שאין תופעות לואי ואין. היא היתה איתי והיתה סה"כ בסדר עם עליות וירידות אתמול היתה בגן גננת מחליפה קבועה של פעם בשבוע שאמרה שהילה נ ה ד ר ת והיום שהגננת הקבועה נמצאת היא אמרה שאין טיפה שיפור כמובן בזמן השפעת התרופה ואני לא יודעת מה לעשות
 
חשוב מאוד-

לוודא כי הגננת אכן מוודאה להגיב על השעות בהן התרופה עדיין משפיעה, הבדל גדול בין הדיווחים. אולי לנסות להיות עם הילדה מעט זמן בגן בבוקר, לראות בעצמך? לדווח לאחר מכן לרופא המטפל ולהתייעץ עימו כיצד להמשיך. בשל ההבדל בין הדיווחים של שתי הגננות, אני במקומך מבלה כשעתיים בגן עם הילדה לוודא בעצמך.
 

zivadina

New member
הצעה

משום מה, יש לי הרגשה שהגננת של הילדה לא ממש יודעת למה לשים לב. האם היא מצפה שהילדה תתנהג כמו רובוט? אני מציעה לך או לעשות כעצתה של חיוך נצחי, מעקב בגן, או לתת ריטלין בשבת ולעקוב אחרי התנהגות הילדה. כפי שאמרה לך עמיתתי, ההשפעה היא רק לארבע שעות, אשר מתחילות כחצי שעה מאז לקיחת הכדור. אולי תספרי לנו כמה הילדה שוקלת, באיזו שעה היא נוטלת את הכדור, באיזו שעה מתחיל הגן, ומתי הוא נגמר? כך נוכל לעזור לך לפני שאת חוזרת לרופא המטפל.
 

אור161

New member
קודם כל תודה

הילדה שוקלת 21 קילו היא בת שש ולוקחת את הכדור בשבע וחצי בערך הגן מתחיל ב8:00 עד 1:20 ובקשר ללשבת איתה בגן ישנה בעיה כי אם אני אשב שם היא תדבק אלי ולא תלך ותשחק עם חברות כי היא ילדה שמאד קשורה אלי בצורה מניפולטיבית בעיקר בבוקר בגן. אני בכל אופן אמורה לדבר עם הגננת היום ב12:00 לראות מה ענינים ואני מקוה לשמוע בשורות עם הרופא אני צריכה לדבר ביום שישי ולספר איך עבר השבוע מה עצתכן?
 
בואי נראה אם הבנתי נכון...

-הילדה בגן משולב ולא שייכת לקבוצה המשולבת?-האם גן משולב לקויי למידה או משהו אחר?יש מספר סוגים. -אם היא לוקחת את הכדור ב-8, בסביבות 11:30 פגה השפעתו כנראה. חשוב שהגננת תדע להבחין בכך. לצפות בה בשעות ההשפעה. -ניתן לבקש (זכותך) תצפית של הפסיכולוגית האחראית על הגן. תצפית כזו משמשת במספר מצבים, כמו למשל התלבטות אם יש צורך באבחון פסיכולוגי.עשיתי זאת עם ילדיי בעבר ועזר להתקדם. -מאחר ומדובר בריטלין רגיל, ישנה אפשרות לאחר ארוחת הצהריים, בטח בסביבות 2, רצוי לא מאוחר מ-3- לתת יום אחד כשאת איתה כדור נוסף ולצפות בעצמך, אם רצונך לוודא אישית. התייעצות עם הרופא יכולה לעזור גם כאן.
 

אור161

New member
שוב תודה

הילדה שלי אינה בגן משולב אלה בגן עיריה רגיל בגן חובה. ותודה על היעוץ אני אשתמש בעצותיך
 
למעלה