אין פידבקים מלקוחות

elians

New member
אין פידבקים מלקוחות

היי , אני רוצה לשתף אתכם במשהו שלא ברור לי. בתאריכים 5/10/2008 ו 9/10/2008 בוצעה קניה ממני של 2 מוצרים, המוצרים נשלחו באותו היום או למחרת במקסימום. כיום 29/11/2008 ועדיין אין שום פידבקים מהלקוחות הללו. הקונה מתאריך 9/10/2008 הוא בעל כמות פידבקים נמוכה מאוד (16) כולם חיוביים אבל מעל 90 יום. ומתגורר בארה"ב הקונה מתאריך 5/10/2008 הוא בכל כמות פידבקים מכובדת (2217) גם כן חיוביים ומתגורר בצרפת אך אף אחד מהם לא השאיר פידבקים ואף לא עונה למסר ששלחתי. האם יש כאלו קונים שבוחרים לא להשאיר פידבקים? האם מעל חודש אפשרות השארת הפידבק נעלמת? כיצד עובדת המערכת מהצד השני ...
 

איתמה

New member
לא ברור

יכול להיות שהם לא מרוצים ומעדיפים לא לתת פידבק שלילי? אבל זו רק תיאוריה אני יכול לשתף אותך במה שאני עושה ברגע שאני מקבל את תשלום אני משאיר פידבק חיובי מימלא אינני יכול להשאיר לקונה פיבק שללי ואז אני שולח את המוצר באופן פלאי מאז שאני נוקט בשיטה הזאת (לעומת שיטת עין תחת עין) זה גורם לקונים להיות נחמדים ואמפטים ואפילו לקבל פידבקים מהם
 

elians

New member
אני גם משאיר ישר פידבקים

לקונים ממני לאחר העברת התשלום... עוד לפני המשלוח. מעבר לכך יש עוד רעיונות?
 

טנזניה

New member
מה זאת אומרת אתה לא יודע האם הם קיבלו את

הקניה, (ע"פ מעקב של החבילה). בארה"ב לא מעט יצאו לחופשה בימים האחרונים חג בארה"ב. הצרפתים בעייתים בגדול לוקח המון זמן לקבל מהם פיטבק בכלל וחיובי בפרט. לא להשבר.
 

elians

New member
לפי קוד המעקב...

זה נשלח מהארץ... איך אני יכול לעקוב אחרי חבילה בחו"ל שנשלחה מהארץ?
 
למעלה