אין עם פלשתינאי

../images/Emo45.gifלא קיימת לאומיות פלסטינית כלל.

ממליץ לקרוא את מאמרו של ד"ר גיא בכור על חזון הלאומיות הפלסטינית שכשל. http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=453 וכל זאת אעתיק כמה פיסקאות מתאימות- " רוב הפלסטינים (האם יש "עם פלסטיני", שהוא סממן של לאומיות? האם יש אחדות גורל בין יו"ש לעזה?) בחר באופציה של חמאס, שהיא תנועה השוללת את הלאומיות הפלסטינית, והמתנגדת לרעיון מיני מדינה פלסטינית, ומדינה פלסטינית בכלל. חמאס מדברת על ח'ליפות אסלאמית. חמאס אינה משתמשת עוד בדגל הפלסטיני על צבעיו, אלא בדגל חמאס והאסלאם. חמאס שולט היום בכל רצועת עזה, והוא הגורם הנבחר ביו"ש. אזי, היכן היא הלאומיות הפלסטינית? הטריטוריה הפלסטינית התפצלה כיום לשתי ישויות נפרדות, מרוחקות ועוינות זו לזו. לא תאומן מידת האי אכפתיות של תושבי יו"ש לגורל אחיהם, וההיפך. אין סולידריות ואין עניין הדדי. אזי, היכן הלאומיות הפלסטינית? האם אתם מתארים לעצמכם מצב שבו חלק ממדינת ישראל ינותק מסיבה כלשהי ממשנהו, ולתושבי חלק אחד לא יהיה אכפת בכלל מה קורה במשנהו? התנועה הציונית עסקה מראשיתה בבניית מוסדות לאומיים, כלכלה לאומית ושכלול הרעיון הלאומי והגשמתו. אצל הפלסטינים נדיר לראות בניית מוסדות לאומיים או ממלכתיים. התיאוריה של לאומיות לא הצליחה לתרגם את עצמה למציאות עצמית, ונותרה בדרך כלל כמטפורות ומילים. בניגוד לציונות, שנטלה את גורל הלאומיות היהודית בידיה, אין נטילת גורל פלסטינית, אלא השתרכות אחרי ישראל, בתקווה שזו תסדר את ענייניהם. אין מרץ, אין התלהבות לאומית, אין הרבה עניין. יש דרישה שישראל תכונן בעצם את הלאומיות הפלסטינית הזו! "
 

webguy

New member
אז אין ..יופי ואז מה ..?

אז מה עושים ..? אז מספחים אותם עם הגדה לישראל ונותנים להם תעודות כחולות כמו שעשו עם 200000 ערביי ירושליים .. אתה יודע למה ערביי ירושליים יחסי שקטים .. עוב להם מה רע .. הם עושים ילדים כמו החרדים ..ביטוח לאומי משלם ..מה רע ..? היהודים המטומטמים סיפחו שכונות ערביות במזרח ירושליים וביטוח לאומי ממן אותם ... הם מתים שתספח אותם ..!!! אהה טרנספר ...הם בטח יקפצו בשמחה לטיול החד -כווני ... בחלום השביעי ..!! אז מה ההצעה שלך .. חלוקה כל אחד ילך לדרכו ... או מלחמה עם כל מדינות ערב בגלל טרנספר ואמברגו בינלאומי על ישראל ..!! או לספח ולתת להם זכותהצבעה לכנסת .. ויש אפשרות שהם יהיו כמו בדרום-אפריקה אנחנו הלבנים והם הכושים ... במה בחרת חמוד ..?
 
שששששששששש... תהיה בשקט

אל תפתח פה לשטן. הם כבר עוזבים לבד את אדמותינו... רבבות פלשתינים הגישו בקשות הגירה- http://www.makor1.co.il/makor/Article.faces?articleId=24521&channel=1&subchannel=6 הנוער הפלשתיני שוקל לעזוב את יש"ע- http://www.makor1.co.il/makor/Article.faces?articleId=24785&channel=1&subchannel=2
 

webguy

New member
תגיד לי ..

כמה יוצאים וכמה נולדים ..? יש מספרים ....? בנתיים אני רואה שאצלנו הדתיים מתרבים כמו בעזה ..ב-2020 בישראל עצמה מחצית מהתלמידים יהיו ערבים וחרדים ...לפי פרסום הלישכה לסטיסטיקה רק 44% מהחרדים עובדים ..!! אז אני יותר מודאג מהחרדים ..שלא עובדים מבאים ילדים וגם לא משרתים בצבא .. אז מה ..שששששששששששששש ....אנחנו נהרסים מפנים ..!!! אם זה ימשך ככה רבבות חילוניים ינטשו את המדינה ... למה לשרת בצבא ולמות שחצי מדינה כבר בכלל לא מתגייסים ..? אז איזה יופי מדינה עם שטחים .. כאשר כולה רקובה מבפנים .... דור עצום של משתמטים ובטלנים שחיים על חשבון אחרים .. לפחותצ הערבים עובדים בבניין ובעבודות הקשות ..!!
 
אם ישראל תעזור לערבים בעזה וביו"ש להגר מכאן

בעזרת תמריצים כספיים, אז עזה והשטחים יהיו ריקים ממש. לפלסטינים אין קשר לאדמה הזאת, אין להם מושג מה עושים פה, רק בגלל שטיפת המוח שהם עוברים ע"י המנהיגים שלהם וארגוני הטרור הם נשארים פה.
 

webguy

New member
חישובי עלות עשית ..?

זה מעשי ..? רוב האנשים לא יסכימו לעזוב ...אבל נניח שכן ... קח בחשבון שלמדינות ערב הם לא עוזבים בד"כ אלא למערב ..!! כמה לדעתך תרצה כל משפחה ..? כמה זה יעלה למדינת ישראל ..? מאיפה נשיג את הכסף ..? יש לך מושג כמה עלה פנוי 10000 איש מעזה ..? אתה צריך לפנות כמה מליוני איש .. וגם שכחת שיש פליטים פלשתנים עוד כמה מליונים בעולם בירדן ובלבנון הם לא יפסיקו את הדרישה שלהם לפצוי גם ויחדשו את הלחימה . אחרי שתעשה את החישוב אני יגיד לך כמה מדינת ישראל חייבת לאזרחים שלה ולעולם ...
 
זה יהיה מהלך רב-דורי

הטרנספר מרצון יכול להמשך עשרות שנים. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. אי אפשר הכל עכשיו במכה אחת. טרוריסטים ומחבלים לא יקבלו שום פיצוי ויגורשו, ויש כאלה עשרות אלפים. בקשר לפליטים הפלשתינים בארצות ערב, הם לא יקבלו פרוטה אחת. הם כבר שם, אין מה לפצות אותם. הם לא יחדשו שום לחימה, אין להם השפעה על מדיניות המדינה, הם נחשבים לנחותים בגלל זה הם עדיין במחנה פליטים, תאמין לי שהם רוצים לחיות ברמת חיים כמו שאר האוכ' ולא לחזור לפה. אפשר גם במקביל לתוכנית הטרנספר, לסייע למחנות הפליטים בשביל מחווה של רצון טוב, להשפיע על מדינות ערב, להביא את זה לתשומת לב של האו"ם שתדרוש מהמדינות לשקם אותם במבנים ראויים ולהפוך אותם לאזרחים. הם גם יוכלו לבוא לעבוד בארץ.
 

webguy

New member
אי -אפשר

הרבוי הטבעי שם גדול .. ואם הם ידעו שהם מקבלים כסף אז הם יעשו כל אחד 20 ילדים ..יצא שאתה תפנה ותשלם ומספרם יהיה אותו דבר .. העולם לא יסכים לעזור וגם לא מדינות ערב ... תבין העולם המערבי לא יודע להפטר מהמוסלמים שכבר הם האזרחים שלו ....מתקיפים היום באירופה מוסלמים פי כמה מיהודים ..!! יש פחד וחשש מהטרור האיסלמי הארופאים בפחד .. הם לא יסכימו להגירה אליהם וכך שום מדינה בעולם ..!! האו"ם בטח לא יעזור לך ...כי זה לא עניין שלו .... זה רק מדינות ... ארה"ב אפילו סרבה לבקשת ישראל לממן את פינוי עזה ..!! זה לא מעשי ...זה חלום בהקיץ ..לא מדובר בו על אלפי אנשים זה מליונים ..בעזה האכלוסיה מכפילה עצמה תוך 15 שנים בלבד ..!! וזאת בהנחה מרחיקת לכת שהם יסכימו ..!! אתה לא מבין שזה עניין גם דתי ..? נראה לך שאם תבקש מדתי להיות חילוני תמורת כסף הוא יסכים ..? זה מעבר לאדמה ...!!
 

L O L O59

New member
אז נניח לא קיימת

אני לא מבינה מה אתם רוצים כאילו. וואלה כל אחד נכנס לפה ואומר אין פלסטינים, אין אומה פלסטינית...בלה בלה בלה. מה אתם רוצים?
 

מוחמד5

New member
רעיון ישן

שלעולם לא יצא לפועל. צריך לחשוב על רעיון אחר. יש הצעות אחרות !
 
זה כבר עובד, ולבד.

המון ערבים מהגרים מעזה ויהודה ושומרון. מרוב הפאניקה לברוח, יצא פסק דין שאסור להגר. זה כבר קורה...
 
למעלה