אין על אביב גפן

אין על אביב גפן../images/Emo47.gif

אני מאזינה לשירים של אביב גפן כבר דיי הרבה זמן מגיל שש עשר, ומה שיש לי הגיד זה. א.השירים שלו נכתבים מכול הלב והרגש, ב. צריך באמת להקשיב למילים ולא סתם לשלול, ג.בשירים של אביב גפן יש מלא מסרים שניתן ללמוד מהם כמו התנגדות לאלימות, אהבה כואבת, האלימות, היחס של החברה הישראלית ועוד, אני אישית חושבת שאביב גפן זמר מאוד מוכשר וברמה גבוהה,(יש לו הצלחות רבות בחו"ל) "כשעצובים הולכים לים, לכן הים מלוח," "ואתה הגאה טומן את ראשך ובוכה," "סרטי אהבה משודרים מאוחר/ אבל אלימות בכל שעה מותר," איזה משפטים טובים לחשיבה, בקיצור אין על אביב גפן
 
למעלה