אין נושא כנסו

BadAsSkArInA

אין נושא כנסו

תנו לי שמות של שירים טובים של black sabbath ושל Iron Maiden ושל Sex pistols תודה,,,,,,,, PeAcE

Iron Maiden

Aces High Prowler Fear Of The Dark Wrathchild Run To The Hills Hallowed By The Name Children Of The Damned 2 Minutes To Midnight Revelations Flight Of Icarus Rime Of The Ancient Mariner Alexander The Great Wasted Years Be Quick Or Be Dead Afraid To Shoot Strangers

Seraphim

מוסיף...

Somewhere in Time Holy Smoke No Prayer for the Dying Run silent/Run deep Can I play with Madness The Evil that men do Powerslave Stranger in a Strange land The Number of the beast The weaker man Judas Be My Guide​
יש להם כל כך הרבה שירים טובים, זה מה שעולה לי בראש עכשיו...

BlackCloud

Sex Pistols...!

No Feelings Liar Problems Submission E.M.I Seventeen No Fun Holiday In The Sun Anarchy In U.K God Save The Queen :)!

BlackCloud

Black Sabbath...

War Pigs Black Sabbath Paranoid Sweet Leaf Iron Man N.I.B Electric Funeral Hole In The Sky Tomorrow's Dream Symptom Of The Universe

ועוד ועוד ועוד...

The Clairvoyant!!!!!!!!!!!111אחדאחדאחד From Here To Eternity Man On The Edge Rainmaker Gates Of Tomorrow Ghost Of Navigator Twilight Zone Be Quick Or Be Dead והקאבר המעולה לג'טרו טול- Cross-Eyed Mary

Black Rose

Black Sabbath

The whole 'Paranoid' album, it's a masterpiece. Besides that, here are a few more songs that I like: Sweet leaf Psycho Man Breakout Children of the Grave Symptom of the Universe Well, that's about it. Enjoy.

avivs

תהרגו אותי אבל

הסקס פיסטולס לא הוציאו רק אלבום אחד? כאילו, זאת כזאת בעיה להוריד אלבום אחד?

Super Icon

דווקא לא...יש להם הרבה...

אבל בכמעט כולם יש את god save the queen liar anarchy in the uk ועוד אחד שברח לי....

XinsomniacX

לא נכון.

"אלבום"- יש להם רק אחד. חוץ מזה יש להם מהון דיסים של הקלטות שונות של השירים, דיסקים בהופעה חיה וכו'..

OLD GENTLY

IRON MAIDEN.........

אני אהבתי את כל האלבום הראשון שלהם [אני חושב שזה זה].... להקה טובה!

Hamster666

-

Iron Maiden תשמע את 3 האלבומים הבאים The Number Of The Beast Seventh Son Of A Seventh Son Fear of the dark

HellsAngel

שירים הכי טובים +נימוק

טוב זאת הודעה הראשונה שלי בפורום הזה אבל מילא... טוב Sex Pistols: Anarchy in UK כי זה שיר טוב (אפילו שזה פאנק), ומגהדט' עשו לו קאבר (שווה להוריד יותר את הקאוור של מגהדט'). Gos save the queen שמעתי פעם שהגדירו את זה בתור שיר הכי טוב שלהם Black Sabath: War pigs לא זוכר אם זה שייך לבלאק סאבאט' או לאוזי אבל בן זונה של שיר. Iron Maiden: The trooper בן זונה של שיר, תוצרת 83, ושווה להוריד את הקאוורים שעשו לו Fear of the dark אין מה להגיד, קלאסיקה...... Aces High אחלה שיר, ויש לו גם אחלה וידאו, אלא אם כן זה יותר מידי גאיי ליראות את ברוס דיקינסון במכנס טייץ. Hallowed by thy Name שיר יפה, מתפרץ,גם לו עשו קובר The Number Of The Beast שיר שחלק מההיסטוריה של המטאל, בגללו כפי שזכור לי קישרו את אירון מיידן לכת השטן (ע"י אירגונים נוצריים דתיים קיצוניים בארה"ב) The Wicker Man לא הכי הכי טוב שלהם.. אבל מראה על סימן של התאוששות וחזרה לחומר ישן ועצבני שלהם. ועוד...

למעלה