אין משחק תביאו את הכדור.

אין משחק תביאו את הכדור.

מכירים את הבכיין השכונתי שאף פעם לא ידע לקבל הפסד בכבוד? כשלא נבחר לאחת משתי הקבוצות .נהג להחרים את הכדור ולצעוק אין משחק .הכדור הוא שלי אני הולך. שי עלוב הנפש עאלק מנהיג.תלמד לקבל הפסדים בכבוד חתיכת לוזר. עד כמה שבובליל עילג.חסר השכלה מינימלית .לפחות הוא יודע לקבל כמו גבר עם דגש על המילה גבר את רצף המועמדויות שלו. ואילו אתה? אתה בדיוק ההיפך הגמור מהמילה גבר מתעסק כל היום בשיער שלך ובאיך שאתה נראה . לדעתי אתה הומו שטרם יצא מהארון אני מאוד מקווה שהחברה של ש"ממתינה" לך בבית ראתה את כל השיחה המגעילה שיזמת עם וונסה רק על מנת לפרוק תיסכול ועצבים. לא בחלת בשום מילה בכדי לסכסך בינה ובין איתי אציל הנפש. אני מאחל לך שתעוף הערב הבייתה ושכל מי שאתה עושה איתו עסקים למד להבין כמה נחש אתה ובראשם חברתך הנאמנה. שלה הייתי מייעץ ברחי כל עוד את יכולה כי המנוול הזה לא יראה אותך ממטר ביום שהבחירה להיפגע תהיה בינו לבינך? הוא יעלה אותך חופשי על המוקד.
 

קמבילי

New member
בוא ארגיע אותך רק בדבר אחד

כל מי ששי עושה איתו עסקים ראה בדיוק כמונו את ההתנהגות של שי. זו אינה התנהגות שאפשר להחליק אותה כ"אסטרטגית" או כ"מתוחכמת", זו התנהגות פסיכופטית ללא האכזריות הפיזית - קוראים לזה סוציופטיה - של אדם נטול עכבות מוסריות שמשקר באותה קלות שאנשים אחרים מתעטשים. אם מיקי נמחקה בחוץ שי קל וחומר גמר לעצמו את הקריירה - מי אי פעם יאמין למילה שהוא אומר? לצערי אם מספר ההצבעות אינו מוגבל שי לא מודח היום (הוא ארגן לעצמו מראש מנגנון שליחת אסמסים משומן פלוס ג'ינגלים ברדיו האיזורי שקוראים לתושבי חדרה להצביע לו), והוא יגיע לגמר וכנראה יזכה. זו תהיה זכיה מרה מאד בשבילו כי יחד איתה תגיע הוקעה ציבורית נגדו. בכל מקרה נדע הערב - אם שי לא מודח אפשר להפסיק לראות את התוכנית וכמובן להפסיק לסמס.
 
האמת...אם שי לא מודח

אני לא יודעת אם יהיה לי חשק להמשיך לראות את התוכנית. הוא הרס את כל הטעם הטוב. הצביעות שלו נשפכת...ואף אחד לא רואה את זה. שמת
אתמול הוא כעס...ואמר לשפרה:" אוףףף למה אני איתך - הייתי רוצה להיות עם יוסי לבד" הוא מתבייש להפסיד לשפרה....! בחיים לא שנאתי בן אדם שאני לא מכירה - כמו שאני שונאת את שי!!!
 

redflower1

New member
שי בטוח יהיה מודח ואם הוא חושב שלא

את הוא פשוט לא מודע לכמה הוא מגעיל הוא אמר שהוא מעדיף להיות לבד מול יוסי כי הוא חושב שהוא ינצח את יוסי. הלוואי ויראו לו כמה מעט הצביעו לו וכמה אלפים הצביעו ליוסי. שי הזה טיפוס אחד הכי מגעילים שראיתי בחיים.
 
../images/Emo45.gif וכל מילה נוספת מיותרת!!

הוא
בהתגלמותו. והכי מעצבן....שאף אחד לא רואה את ההתנהגות המשפילה והמכוערת שלו. והכלל בגלל שהוא מועמד להדחה!!!
 
בדיוק חשבתי היום אותו דבר

האם יש מצב שהחברה שלו (שבסה"כ איתו משהו כמו חודש) תסיק מסקנות בעקבות התכנית ותחתוך הוא באמת נחשף שם בצורה מאוד בעייתית ומוזר מאוד חוסר המודעות שלו לאיך זה נראה
 

clearer

New member
אם החברה שלו ראתה הרבה ורצוף

אין סיכוי בעולם שהיא תישאר איתו. הוא יוצא כל כך "מרחן" ערמומי, בלתי אמין, איך אפשר לראות קטע כזה לדוגמא, ולחיות עם הבן אדם הזה אח"כ, - ולא לחשוד שמישהו עובד עלייך כל הזמן..... כל הזמן מורח אותך.... http://il.youtube.com/watch?v=4-iwWi9eRqo חובה לראות את הכל!
 

פלדי1

New member
../images/Emo201.gif../images/Emo201.gif../images/Emo201.gif../images/Emo201.gif../images/Emo201.gif

 
למעלה