אין לי רגע דל

אסור להם לעשות את זה,

תאיימי בתלונה לאיגוד סוכני הביטוח, ונראה מה אז הם יחשבו, לא הייתי מוותרת בשום אופן. חוץ מזה, שאת הנזק של הרכב, נהג המשאית ישלם באמצעות הביטוח שלו, וכדאי מאוד שסוכנות ביטוח שלך יעזרו לך בכל הנושא הזה, ולא יתכחשו. אם הם ימשיכו בהתנהגות הזו, כדאי לעזוב אותם אבל לא לפני שתסדרי את כל העניינים על הצד הטוב ביותר מבלי שתקופחו.
 

doril

New member
../images/Emo45.gif תגידו לו שייצא מזה כסף אז הוא

ירוץ...
 
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

העיקר שלא נגמר יותר גרוע....לא להזניח את החבלות...חבלה שנראת עכשיו קלה, עלולה להחמיר ולהתפרץ בהמשך. אני הייתי סוחטת את חברת הביטוח עד הסוף...שווה לכם להיות קרציות, אתם לא אשמים בתאונה,בררו היטב את זכויותכם.
 
שילך להבדק כדי שיהיו אישורים לביטוח

והכי חשוב שירגיש טוב. לדעתי למכור את האוטו, יותר מדי תאונות....
 
קודם כל טוב שזה נגמר ככה, יש לך

בעיקרון אינטרס לא לתבוע את חברת הביטוח שלך כי אחר כך לא יהיה לא העדר תביעות "נקי" ז"א פחות הנחה שאפשר לתת בפוליסה ולעיתים גם בלתי אפשרי לעשות בחברות מסויימות בענפים מסויימים. תנו שיק כמה שאפשר רחוק (אפילו 90 יום) ניסיתם לדבר עם הפוגע? זו פגיעה מאחור והוא אשם. אולי הוא יסכים לשלם בלי ללכת לתביעות קטנות? וכדאי לבעלך ללכת למיון להיבדק, תאמיני לי, מניסיון הכאבים באים אחר כך...
 

Night Light

New member
../images/Emo41.gifמישהו מסבן אותך../images/Emo41.gif

כמי שעבדה קצת בביטוח, וגם עברה שלוש תאונות דרכים שבהן היא לא היתה אשמה, הובהר לי שכל זמן שאני לא אשמה בתאונה, מבחינת החברה זה "העדר תביעות" ואין שום השפעה של התאונות הללו על עלות הביטוח שלי!!! בתאונה הראשונה הרכב לפני בלם בלימת חירום, אני בלמתי ועצרתי במרחק ממנו כי שמרתי מרחק, וגם הרכב מאחורי בלם יפה, ואז רכב שלישי נכנס ברכב שמאחורי והעיף אותו לתוך הרכב שלי... בתאונה השניה עמדתי ברמזור בכניסה ליישוב (עם הילד מאחור באוטו), ואוטובוס שבא מאחורי התבלבל בין הגז לברקס ונכנס בי... בתאונה השלישית עמדנו ברמזור בכביש של 4 נתיבים, ונהגת שנסעה בנתיב השני איבדה את הבלמים, וראתה שהיא עומדת להכנס במשאית שעמדה ברמזור לידנו, אז היא עברה נתיב ונכנסה בנו ליתר ביטחון... (גם אני הייתי עושה את זה מן הסתם, אבל זה היה מרגיז כי היינו אני, האיש והילד באוטו, וכולנו הרגשנו רע מאד הרבה זמן בגלל החבטה הזו). בכולן לא היינו אשמים, ולכן אין שום השפעה על עלות הביטוח שלנו.
 
סליחה, אבל עד כמה שאני יודעת ואין

לי בעיה לברר מחר בבוקר עם הסוכן שאני עובדת איתו. ברגע שאת מפעילה את הפוליסה שלך את בעצם "תובעת" את חברת הביטוח שלך, כי החברה מוציאה כסף על מנת לסדר לך את הרכב. זה מתוך ניסיון של 8 חודשים בסוכנות ביטוח וארבע שנים של תביעות שיבוב.
 

משה32

New member
תביעת שיבוב

ברגע שאין אשמה בתאונה אז חברת הביטוח שלך תובעת מחברת הביטוח האשמה את סכום הכסף שהיא שילמה לך על הפעלת הפוליסה ועל ההשתתפות העצמית ששילמת ולכן זה נרשם כהעדר תביעות מנסיון של שנתיים עבודה במוקד תביעות של חברת ביטוח ישיר
 
למעלה