אין לי כוח באמת שאין....

  • פותח הנושא MeB
  • פורסם בתאריך

MeB

New member
אין לי כוח באמת שאין....

אין לי כוח יותר....הוא אזל מהמלאי.... לא משנה מה תגידו או תעשו, שום דבר כבר לא יעזור לי. אני שקועה בפנים...חול טובעני ואין מי שיציל אותי...אלא אני. אני כבר מיואשת...לא רוצה הצלה...גם לא רוצה להציל את עצמי. נגמרו לי הכוחות. אני כלכך רוצה למות ורק מנגנון דפוק מחזיק אותי בחיים. נמאס לי באמת שנמאס. לא יכולה יותר, אני נשברת. מבולבלת
(מאוד)
 
((((((((((((((מיבי)))))))))))))))))

את כותבת כאן שאין לך כוח ואת לא רוצה הצלה.. אבל בעצם העובדה שאת כותבת כאן ומשחררת את עושה משהו.. תחשבי על זה.. אולי בכל זאת יש בזה משהו.. הרצון שמישהו יתעקש ווינסה לעזור לך.. למרוות שקשה לך ואת מרגישה רצון לטבוע... כל אדם צריך מנוןחה קחי לך את המנוחה הזאת נסי להירגע.. למצוא משהו שישכך מאט את הכאב... תעסוקה.. שתרגיע אותך בינתיים ותעזור לך לאסוף מספיק כוח כדי להמשיך... אוהבת מאוד
מיקי
 

עליסה

New member
ענבל

חיבוק ונשיקה יעזרו? אם ען אני שולחת ואני מזדהה איתך.... הייתי מספרת לך סיפורון למה, אבל אין לי כוח להדפיס ויש לי הצפה זמנית באי סיי קקי...
 

עדי אוף

New member
MEB

אולי תפני לסהר הם עדיין במשמרת אולי יוכלו לעזור לך מה דעתך?
 

MeB

New member
לא יודעת למה אני כותבת פה באמת

אולי כדי שעד שאני אמות אני ארגיש קצת פחות רע? קצת יותר הזדהות? פחות לבד? אני לא מרגישה בכלל שיש לי תקווה... מיקי, אמרת לי לעשות משהו שאני אוהבת...אני כבר לא נהנית מכלום...אפילו לצייר אני כבר לא מצליחה...וזה דבר מולד אצלי...גם לנגן לא יוצא לי... אני נגמרת...לא יודעת למה אני כותבת פה באמת שלא יודעת... אבל אני יודעת שאני מילימטר קרובה ללהתפרק טוטאלית...ואין מי שישמע, ואין למי לספר, ולא רוצה להכביד על המשפחה שלי...ככה שהכל בסופו של דבר נופל עליי.
 
((((((( ../images/Emo23.gif מיבי ../images/Emo23.gif ))))))))))

את אומרת שבסופו של דבר הכל נופל עלייך (מוכר...) והעובדה הזאת רק הוופכת את הכל ליותר קשה... את לא רוצה להכביד על המשפחה שלך אז את לוקחת את כל הכובד על עצמך... וזה רק עושה אותך עוד יותר אומללה... אני חושבת שאולי הגיע הזמן שתקחי קצת מנוחה.. תעשי דברים בשבילך.. תנסי לפחוות.. לעשוות משהו בשבילך שיתן לך קצת תקווה קצת אושר... משהו קטן.. ואוולי הפיתרון היחיד הוא לנסוות להעביר קצת מהכובד למשפחה למרות הכל.. כמה שזה קשה... אף אחד לא יכול לעמוד בכל כך הרבה משקל כי בסופו של דבר סביר להניח שהוא באמת עלול להתמוטט... את כוותבת כאן איתנו... ואת אומרת שאת לא יודעת בדיוק למה את עושה את זה.. אולי זאת באמת דרך לשחרר קצת מהמשקל וזה דבר טוב בשבילך במיוחד עכשיו כשקשה לך... אוהבת אותך מאוד מאוד ושולחת לך חיבוק גדול
מיקי
 
למעלה