חסר חיים01
New member
אין לי חיים ? מה לעשות ?
אני חייל בן 19 ללא חיי חברה. אני במצב נואש ואינני יודע מה לעשות. אני בן אדם מאוד סגור, ביישן וחסר בטחון עצמי, טיפוס ביתי וילד טוב של אמא, אני מאוד מודאג ממה שיגידו עלי אנשים אחרים. אני כמעט ולא יוצא לבלות וכמעט ואין לי חברים. אני מאוד סלקטיבי בבחירת חברים לכן אני מתקשה להתחבר לאנשים שלא דומים לי. את רוב הזמן אני מבלה מול המחשב ניסיתי כמה פעמיים לצאת לדיסקוטק ופאבים אבל הבנתי שזה לא סוג הבילוי בשבילי כיוון שלא הסתדרתי עם המוסיקה הרועשת ואני גם לא יודע לרקוד. אשמח לתגובות, תודה מראש.
אני חייל בן 19 ללא חיי חברה. אני במצב נואש ואינני יודע מה לעשות. אני בן אדם מאוד סגור, ביישן וחסר בטחון עצמי, טיפוס ביתי וילד טוב של אמא, אני מאוד מודאג ממה שיגידו עלי אנשים אחרים. אני כמעט ולא יוצא לבלות וכמעט ואין לי חברים. אני מאוד סלקטיבי בבחירת חברים לכן אני מתקשה להתחבר לאנשים שלא דומים לי. את רוב הזמן אני מבלה מול המחשב ניסיתי כמה פעמיים לצאת לדיסקוטק ופאבים אבל הבנתי שזה לא סוג הבילוי בשבילי כיוון שלא הסתדרתי עם המוסיקה הרועשת ואני גם לא יודע לרקוד. אשמח לתגובות, תודה מראש.