אין לי חיים ? מה לעשות ?

אין לי חיים ? מה לעשות ?

אני חייל בן 19 ללא חיי חברה. אני במצב נואש ואינני יודע מה לעשות. אני בן אדם מאוד סגור, ביישן וחסר בטחון עצמי, טיפוס ביתי וילד טוב של אמא, אני מאוד מודאג ממה שיגידו עלי אנשים אחרים. אני כמעט ולא יוצא לבלות וכמעט ואין לי חברים. אני מאוד סלקטיבי בבחירת חברים לכן אני מתקשה להתחבר לאנשים שלא דומים לי. את רוב הזמן אני מבלה מול המחשב ניסיתי כמה פעמיים לצאת לדיסקוטק ופאבים אבל הבנתי שזה לא סוג הבילוי בשבילי כיוון שלא הסתדרתי עם המוסיקה הרועשת ואני גם לא יודע לרקוד. אשמח לתגובות, תודה מראש.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שלום לך

אתה אומר שאתה בוחר אנשים שדומים לך - וזה בסדר גמור! אני מניחה שעם הזמן תיצור סביבך חבורה של אנשים שבה כולכם תרגישו נוח. מוזיקה רועשת זה באמת עניין של טעם ואם אתה לא אוהב - זה בטח לא חייב למנוע ממך להתחבר לאנשים. רק מה, לא הבנתי אם יש לך כבר כמה חברים טובים מהסוג שאתה אוהב. כי לא צריך הרבה מאלה, די בשניים - שלושה ממש טובים וכבר תחושת הבדידות שלך תעלם. אבל אולי מדובר במשהו אחר? אולי ברצון להיות כמו אלה שכן אוהבים את הaction?
 
ללא נושא

אני מתכוון גם מהבחינה הזו שלא הולך לי עם בנות. אני גם דיי ביישן בנושא הזה וגם מחפש מישהי רצינית ואינטלגנטית. לשאלתך אני לא ממש מחפש אנשים שאוהבים את הaction.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אני מניחה שזה באמת רק עניין של זמן

ולהיות במקומות ששם הסיכוי לפגוש מישהי כזאת - יותר גדול. אולי במקומות של לימודים או עניין שגם מפגישים אנשים?
 

tali_le

New member
לא להתייאש...

גם כאן, ברשת אפשר למצוא אנשים טובים... נסה לדבר עם אנשים, ליצור קשר גם בצ`אטים גם באייסיקיו... שלח לי דואל אם אתה מעוניין...
 
למעלה