אין ליגה ישראלית במנג´ר 4

  • פותח הנושא JRM
  • פורסם בתאריך

JRM

New member
אין ליגה ישראלית במנג´ר 4

וזה רישמי ): בסקרין שוטס מי שהוריד שיסתכל על התמונה שנקראת startgame1 יש שם את תחילת רשימת הליגות וזה לפי סדר אנאלפבתי וב I אין ישראל (אירלנד, איטליה)
 

JRM

New member
בהחלט לא נורא

אבל תהיה בטוח שאף אחד פה לא היה מתנגד לאיזה עונה עם סכנין
 

JRM

New member
קצת הקדמתי אני מניח

אחרי שדיברתי עם כמה אנשים (4) שמבינים דבר או שניים...וכולם נתנו לי את הרשימה הבאה (אחד לא שם את אינזונסיה אבל למי אכפת): Peru Mexico Colombia Chile Uruguay Romania South Africa Yugoslavia Switzerland Austria Croatia Hungary Bulgaria Israel Ukraine Czech Poland Belorussia China India Thailand Singapore Malaysia Indonesia לעומתם (לא רישמיים) המקור הרישמי אמר, די בעצבנות אני חייב לציין, בקשר לליגה הישראלית: WE HAVE NOT CONFIRMED WHAT LEAGUES WILL BE IN THE GAME AND WON´T DO UNTIL A COUPLE OF WEEKS BEFORE RELEASE. Please stop asking!
 

dwante

New member
תיהיה ליגה ישראלית רשמית נקודה!

כאחד החוקרים של הליגה ההישראלית מבין רבים. אני שוב אומר תיהיה ליגה ישראלית בסי אם 4. שתכלול ליגת העל,לאומית, גביע הטוטו והמדינה. הרשימה שהבאת JRM זה רשימה שמופיעה בגליון הראשון של CM והיא רשימה של הליגות המתוכננות ל סי אם 4. כמו כן אם תסתכל בסקרין שוט גם אתה יכול להגיד שאין ליגה הולנדית כי גם היא לא מופיעה בסקריןשוט . הסקרין שוט לא אומר כלום. אל תדאגו עוד כ5 חודשים תוכלו לעשות קאמבאק עם קריית-גת :)
 

JRM

New member
אני לא יכול להגיד שהרגעת אותי לגמרי

אבל זה מעודד רק תבטיח לי דבר אחד טוב? אל תשחק אותה אנטוניו לופז ותכניס את עצמך כחלוץ הכי טוב בעולם במדי עירוני אופקים...
 

dwante

New member
הממ זה לא יהיה אבל..

התחקיר שנעשה הוא מקצועי מאד. אבל שמות החוקרים ישראלים יופיעו כשחקנים אחרי כמה שנים של משחק.. כשחקנים שעלו מהנוער.
 
וואלה מגניב שיש ליגה ישראלית אבל

אתה רוצה להגיד לי שאין ליגה ספרדית איטלקית ואנגלית? מה זה ליגה תאילנדית אינדונזית? אתה בטוח? ועוד דבר מה זה יוצא רק בעוד 5 חודשיים??? המון זמן!
 

ofer16

New member
יש את הליגות

האיטלקית, הספרדית והאנגלית. בנוסף ל26 הליגות שיש במנג´ר הנוכחי, יתווספו עוד מספר לא מבוטל של ליגות חדשות (ייתכן שביניהן גם הישראלית...). באתר הרשמי של sports interactive מסבירים איזה ליגות *מתוכננות* להיות במנג´ר החדש (בנוסף למה שיש עכשיו). ד"א, חלק מהליגות שJRM רשם כבר קיימות במשחק...
 

zidane4444

New member
לפי האתר הישראלי הולכות להיות עוד..

20 ומשהוא ליגות סך הכל יהיה איזה 50!!!!!!
 
הבנתי שמישהו פה מהפורום עשה את....

הליגה הישראלית זה נכון??? אפשר לדבר איתו עד כמה מציאותי וכמה הוא השקיע בנתוני כל השחקנים? אני מקווה שלא עשו את זה כמו בטלאים ששם זה לא היה מציאותי בכלל והנתונים לא היו תאומים את המציאות
 

dwante

New member
כמה דברים

1.הליגה ההישראלית היא מאד מושקעת צוות החוקרים שמונה 10 חוקרים (שהתמורה היחידה שלו זה הנחה של 40% על המשחק). 2. הצוות עובד כבר מספר חודשים על הליגה ההישראלית וזה אומר השקעה של לפחות שעה כל יום מכל אחד מאנשי הצוות. קיבלנו נתונים ועזרה מחוגי האוהדים בארץ של הקבוצות בארץ ולפי שיקול שלנו בנינו מסד נתונים מצויין שהולך להפוך את הליגה ההישראלית לליגה שלדעת הרבה אנשים היא בין המדויקות והמושקעות מבין הליגות בצאמפיון שיפ מנג´ר. 3.בקשר לביתר ירושלים, אני רק יכול להגיד לך תחייה ותראה. ואל תשכח דבר אחד שבצמפיוןשיפ 4 המונח "קבוצה טובה " תלוי מאד האם המאמן טוב. שיטת האימונים,טקטיקה ועוד גורמים שהמאמן אחראי עליהם הם מה שהופכים את הקבוצה לטובה או לא טובה.
 
למעלה