אין יותר זרים מחוץ לאיחוד באיטליה !

שחר .ו

New member
אין יותר זרים מחוץ לאיחוד באיטליה !

החלטה סנסציונית של ההתאחדות האיטלקית שהחליטה על איסור החתמת שחקנים מחוץ לאיחוד האירופי, כך שגם אם היה לשחקן ישראלי חלום להופיע בארץ המגף הוא יכול לשכוח ממנו ,לפחות בעתיד הקרוב. לא ברור לי, מה בדיוק הקבוצות אמורות לעשות עם שחקנים שחתומים ולא שייכים למדינה מהאיחוד האירופאי ולכמה שחקנים כאלה בדיוק יאשרו לשחק.
 
שמעתי שהפועל ת"א תקועה עם אנטבי

זה כנראה בגלל שיובנטוס בונה עליו לעונה הבאה...
 

אורD

New member
אני לא מבין

אבל כל הקבוצות באיטליה בנויות על זרים דרום אמריקאים. מה הקבוצות צריכות לעשות איתם?
 
רשום בכתבה

שהקבוצות יכולות להחתים עוד שחקן אחד מחוץ לקהילה האירופית עד 31 באוגוסט, ככה שלשחקנים כמו רונאלדו, באטיגול,קאפו, שבצ´נקו ועוד אין סיבה לדאגה. לעומתם , שחקנים שאינם מהאיחוד וכרגע אין להם קבוצה(אהן, למשל, אם אכן לא ימשיך בפרוג´יה ) נמצאים בבעיה רצינית ביותר.
 

שחר .ו

New member
או קי, ומה הלאה?

מה קורה לשחקן בעונה שלאחר מכן כשיסיים חוזה? ואם יחליטו על מספר מסויים של זרים מחוץ לאיחוד איך יחלקו את זה בין הקבוצו בדיוק?
 

Shir17

New member
זה טוב לליגה הישראלית.. איך? כנסו!

עכשיו נסגר השוק האיטלקי בפני שחקנים מחוץ לאיחוד האירופאי ולכן הליגה האיטלקית חסומה בפני הדרום אמריקאים , למשל, הבכירים. בליגה הספרדית יש אפשרות לשחק עם 3 שחקנים זרים בלבד וברוב הקבוצות המקומות האלה תפוסים. בליגה האנגלית יש את בעיית אישור העבודה שמעט מאוד שחקנים מקבלים אותו (תראו איזה בעיות עושים ליעקובו). עכשיו כשכל הליגות הבכירות חסומות כמעט לגמרי בפני זרים מחוץ לאירופה השחקנים הבכירים יחפשו לצאת לאירופה לליגות פחות בכירות משלושת הגדולות האלה, והליגה הישראלית , יחד עם הצרפתית, הבלגית, ההולנדית ועוד כמה ליגות מהדרג השני תרוויח מזה מכיוון שכמות גבוהה יותר של זרים בכירים יגיעו אליה.
 
שכחת את גרמניה שמרוויחה מן ההפקר...

חוץ מזה ששחקנים בלי ספק יעדיפו את הליגה ההולנדית או הבלגית על הישראלית. לדעתי המרוויחות הגדולות הן 3 התורכיות הבכירות וגם הפורטוגליות והיווניות שמתמודדות בגביעי אירופה ויכולות להעמיד קבוצה טובה.
 

ליטן א

New member
המממממממ.... לא

אז השחקנים לא ישחקן בליגה האיטלקית, הספרדית והאנגלית.. אז יש את הליגה הגרמנית שנמצאת בדרג העליון של הליגות ואם לא מהדרג העליון, אז יש את הדרג השני, שמכיל את הליגה הצרפתית, ההולנדית, הסקוטית (בגלל הריינג´רס וסלטיק. וגם בגלל המיקום הגאוגרפי), הדנית, הפורטוגלית והטורקית. ואם לא מהדרג הזה, אז יש מספיק ליגות בדרג שלנו, שהאיזורים שם הרבה פחות מסוכנים מישראל, כמו הליגה הנורווגית, השבדית, הרוסית והפינית.. תאמין לי, ששחקן שתיכנן ללכת לשחק באיטליה, לא שם בכלל על ישראל.
 
הסקוטית היא כמו האנגלית...

גם שם משרד ההגירה הבריטי מערים קשיים...
 

El Raanan

New member
שתית יותר מידי בחור

אי אפשר לדרג את הישראלית ברמה אחת עם הצרפתית ההולנדית ואפילו לא הבלגית. היתרון של כל המדינות האלו מעבר לרמה (במיוחד הבלגית או אפילו רק היא, כי אם כבר האחרות ממש מחוץ לתחום השגה) היא השקט מן הסתם... אתה באמת חושב שכל מיני ד´אלסנדרו וריקלמאים למיניהם ישקלו הצעות מישראל אם החלום הגדול שלהם לשחק באיטליה למשל יגנז???? אתה מבין מה אתה אומר פה????
 

רמי ורד

New member
אין קשר בין ההחלטה לגדורגל שלנו

הרי ברור לכל קורא הידיעה שההחלטה שהתקבלה באיטליה לא תשפיע עלינו כהוא זה. הרי השחקנים שהולכים לאיטליה בכל מקרה לא יבואו לליגה שלנו,אנחנו לא יכולים לעמוד בסכומים שהשחקנים האלה דורשים לגבי ישראלים שרוצים לשחק באיטליה זה בטוח לא ישפיע הרי אין שום מועדון שפוי באיטליה שיקנה שחקן ישראלי. ויותר מזה גם לפני החוק לא עמדו המועדונים באיטליה בתור כדי לקנות שחקנים ישראלים
 
למעלה