אין חדש תחת השמש
לא ברורה לי ההתרעמות של חלקים רחבים מן הציבור הישראלי - למה בדיוק ציפיתם?
אין חדש תחת השמש והגיע הזמן שהאזרח הישראלי יפנים את המשוואה הפשוטה כל כך
רק ימין עושה שלום!
רק שמאל עושה מלחמה!
אין דרך אחרת, נתניהו כראש ממשלה מטעם הימין לא יכול לצאת למלחמה, מי שרוצה דם שיצביע שמאל, מי שרוצה שלום שיצביע ימין.
מלחמת ששת הימים, לבנון השנייה, כיפור, עופרת יצוקה, קדש וכ"ו כולם נעשו בידי השמאל
שלום עם מצרים,פינוי ישובים, יציאה מעזה, הסכם ומו"מ עם החמאס (גם בעניין שליט וגם עופרת יצוקה) כולם נעשו בידי הימין
רק הימין יכול לעשות שלום - כי רק לו יש את הלגיטימציה לכך
רק שמאל יכול לעשות מלחמה כי רק לו יש את הלגיטימציה לכך
(איזה מנהיג מהשמאל יכול לפנות ישובים?? ימית? גוש קטיף? רק ימין!)
במצב הפוך, בו נתניהו היה יושב באופוזיציה והציבור היה צועק "תתעורר - החמאס יורה יותר" או "העם דורש שקט לדרום" היה נתניהו וחברו ליברמן מופיעים בכל אולפן טלוויזיה ומסיתים לראות דם, לפעולה קרקעית, לחיסול שילטון החמאס.. ולראש הממשלה לא היה אופציה אלא להיגרר... כשביבי וליברמן בשלטון יושבת יחימוביץ' באולפן ומעודדת לרגיעה והפסקת אש
מי שרוצה את ליברמן ונתניהו אגרסיביים וחדים צריך אותם באופוזיציה - מי שרוצה שלום והידברות עם החמאס/אבו מאזן שיצביע ימין - ולהפך.. ליחימוביץ'/אולמרט/לבני/לפיד לעולם לא יהיה מנדט לשלום - אבל למבצע קרקעי בעזה או מלחמה .. קונצרט
לא הגיע הזמן להפנים את זה?
לא ברורה לי ההתרעמות של חלקים רחבים מן הציבור הישראלי - למה בדיוק ציפיתם?
אין חדש תחת השמש והגיע הזמן שהאזרח הישראלי יפנים את המשוואה הפשוטה כל כך
רק ימין עושה שלום!
רק שמאל עושה מלחמה!
אין דרך אחרת, נתניהו כראש ממשלה מטעם הימין לא יכול לצאת למלחמה, מי שרוצה דם שיצביע שמאל, מי שרוצה שלום שיצביע ימין.
מלחמת ששת הימים, לבנון השנייה, כיפור, עופרת יצוקה, קדש וכ"ו כולם נעשו בידי השמאל
שלום עם מצרים,פינוי ישובים, יציאה מעזה, הסכם ומו"מ עם החמאס (גם בעניין שליט וגם עופרת יצוקה) כולם נעשו בידי הימין
רק הימין יכול לעשות שלום - כי רק לו יש את הלגיטימציה לכך
רק שמאל יכול לעשות מלחמה כי רק לו יש את הלגיטימציה לכך
(איזה מנהיג מהשמאל יכול לפנות ישובים?? ימית? גוש קטיף? רק ימין!)
במצב הפוך, בו נתניהו היה יושב באופוזיציה והציבור היה צועק "תתעורר - החמאס יורה יותר" או "העם דורש שקט לדרום" היה נתניהו וחברו ליברמן מופיעים בכל אולפן טלוויזיה ומסיתים לראות דם, לפעולה קרקעית, לחיסול שילטון החמאס.. ולראש הממשלה לא היה אופציה אלא להיגרר... כשביבי וליברמן בשלטון יושבת יחימוביץ' באולפן ומעודדת לרגיעה והפסקת אש
מי שרוצה את ליברמן ונתניהו אגרסיביים וחדים צריך אותם באופוזיציה - מי שרוצה שלום והידברות עם החמאס/אבו מאזן שיצביע ימין - ולהפך.. ליחימוביץ'/אולמרט/לבני/לפיד לעולם לא יהיה מנדט לשלום - אבל למבצע קרקעי בעזה או מלחמה .. קונצרט
לא הגיע הזמן להפנים את זה?