אין דברים כאלה

ותיקה 27

New member
אין דברים כאלה

הי לכולם, לא בקרתי כאן די הרבה זמן כי התחלתי עבודה חדשה כמנהלת מכירות, ואני רוב היום נוסעת מפגישה לפגישה. אבל היום הייתי חייבת להכנס כדי לשתף בדילמה, שמכל העולם נפלה דווקא עליי... כאמור אני מנהלת מכירות בחרבה גדולה ויצרתי קשר עם בי"ח פסיכיאטרי כדי שיקנו מאיתנו, שלחתי להם הצעות מחיר, התקשרתי יום יום ו.... היום התקשר המנהל ואמר שהוא רוצה לסגור עסקה ולשם כך עליי להגיע לפגישה בבית החולים הפסייכיאטרי ביום שני בבוקר.... ניסיתי להתחמק ואמרתי שאשלח להם דוגמאות ואהיה זמינה בטלפון והוא אמר שאם לא אגיע לשם, לא תהיה עסקה ומדבור על עסקה גדולה.... אם אפסיד את העסקה, תהיה לי בעיה להסביר לסמנכ"ל למה הפסדתי אותה כשהוא יודע שהם רוצים לקנות... מצד שני אני לא מסוגלת להכנס לשם... חברים הציעו לבוא איתי, אפילו אמא שלי, ואני לא מסוגלת!
 

שוגי 31

New member
היי ותיקה

פעם קראתי כתבה עם נועה תשבי ובכתבה היא אומרת שהיא מקפידה לעשות כל דבר שהיא מפחדת ממנו. היא אומרת שהיא לא תיתן לאף פחד לנצח אותה (אמנם נכון שאין לה OCD אך בכל-זאת, אלו כללים לחיים). אני מבינה שזה קשה, ואם קראת מה שכתבתי השבוע אולי ראית שגם אני הרבה פעמים מנוצחת ע"י הפחדים והחרדות שלי, אבל בכל-זאת אני חושבת שאת יודעת מה נכון-, והנכון הוא לדעתי ללכת ולהילחם באותה חרדה וכן להיכנס לשם. לאחר שתעשי את זה מי יכול עלייך. התחושה שעשית וניצחת תהיה גדולה. את לא מנוצחת אלא מנצחת. את השולטת ולא הנשלטת. לכי על זה, אנחנו איתך.
 

main231

New member
אין לך מה לחשוש

רוב החולים נמצאים בתוך המחלקות זה גם תלוי באיזה בית חולים מדובר מכיוון שיש כאלה שבכלל לא נפגשים עם חולים
 

אמא11

New member
בוקר טוב ותיקה../images/Emo45.gif

יש מצבים ונקודות בחיים שבהם ההחלטה היא רק שלך. לא משנה מה נאמר ומה מטפל יאמר ומה הבוס יגיד ושכולם יציעו לעזור. כאן זה את במצב נתון עומדת מול משהו קשה מאד ואמורה לקחת החלטה. רוב הבחירות שלנו בהווה מונחות ע"י פחדים לגבי העתיד. אולי קצת יעזור לנתק את ההווה ולהעמיד אותו בפני עצמו ולפעול רק בו.(כמו שאומר הפסיכיאטר של בתי:"אחר כך זה אחר כך") בכלל בOCD מפסידים חלק ניכר מההווה בגלל הפחדים מעתיד עלום. איך קופצים למים: סותמים את האף עוצמים את העיניים חזק - וקופצים. אנחנו כאן מחזקים אותך תמי
 

ותיקה 27

New member
עשיתי את זה! (ועדיין זה מרגיש מגעיל ביותר)אבל

אז הייתי שם ונכנסתי וגם ראיתי חולים שמותר להם להסתובב והמראות נוראיים, זה גם נותן פרספקטיבה ומצד שני מפחיד כי בתכלס גם אני חולת נפש.... חזרתי הביתה ישר למקלחת ומשם לים, לא יודעת למה אבל זה שאני יודעת שהים לא ממש נקי וחצי עולם נכנס לתוכו, קצת מרגיע וכשאני נכנסת למיים אני מרגישה שזה מנקה את הגוף מהגועל שמצפה אותו אחרי ביקור במקום נורא. ואז שוב מקלחת ולבית הכנסת וח"כ שוב מקלחת ורק אז נכנסתי למיטה... עדיין יש לי חרדות אבל היום הכרחתי את עצמי לגעת בדברים ולהתאפר וללבוש בגדים "טובים" ולצאת עם חברים ולעשות כאילו זה מעולם לא קרה. נקווה לטוב. אה, כמעט שכחתי: תודה לכם על התמיכה!
 

אמא11

New member
בוקר טוב לותיקה../images/Emo24.gif

נראה לי שראוי לרשום את מה שארע בראש העמוד בסיפורי ההצלחה. אני מקוה שאת אכן רואה את ההצלחה הענקית שהיתה, שאת מתרחקת קצת ורואה את הדרך הארוכה שאת עושה, שהיא בכיוון של "למעלה" או "קדימה". לקחת החלטה למרות שידעת שיהיה לך מאד קשה, נכנסת למקום שהוא הכי מפחיד מבחינתך וגם אחר כך הכרחת את עצמך לפעול בדרך שלמדת שהיא תעזור הכי הרבה- לגעת "דוקא" בדברים, לצאת עם חברים ועוד. מעבר לתרועות ההידד שלנו, אני מקוה שאת גאה בעצמך ונותנת לעצמך את תרועות ההידד הכי חזקות. מגיע לך. האם שקלת לתת לעצמך מתנה/"פרס"? שוב בוקר טוב תמי
 
למעלה