אין אמ"ל

אין אמ"ל

ביום שני הקרוב לא ישודר פרק בסדרה אהבה מעבר לפינה בשל ההכנות לכוכב נולד
 
../images/Emo41.gifלא נורא

היתרגלנו לזה כבר שבוע חח ומי שרוצה ביום שני יש בבילו הקרנה של הגמר על מסך ענק וכאילו זה בשביל יהודה סעדו בעעע רק בגלל זה אני לא הולכת..
 
תודה../images/Emo70.gif../images/Emo107.gif../images/Emo26.gif

אני גם הולכת לגמר
 

הילה124

New member
תודעעעעעעעעעעע../images/Emo140.gif

אין לי כח ללכת לגמר
מקסימום אני יראה בטלויזיה
 
מזה אין חשק השנה.....

לא יודעת למה.... לאט לאט אני עולה בדרגה... את כוכב נולד 1 ראיתי בטלויזיה את כוכב נולד 2 ראיתי בנקודת שידור בכפר סבא בגלל סקעת שלנו את כוכב נולד 3 אני וראה בגמר עצמו.... חח סתם עלה לי לראש.... יש עוד מישהו שהולך?
 

sapirr1

New member
ת'אמת שגם אני בעד שיר ביטון

ואין מצב שלא מצביעים לה קפיש?!?!?!?! אבל זה לא קשור לפורום בכלל....חחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נורא..
 
למעלה