אימצתי פה איזשהו חמוס ממישהו פה בפורום

dEad BunNy

New member
אימצתי פה איזשהו חמוס ממישהו פה בפורום

זה שמסר אותו בחינם, בקיצור, עכשיו שמעתי שהוא באמת גרם לזה שהשותף של הבעלים שלו נקרעה כף היד והוא הלך למיון? ראיתי אותו נושך את אמא שלי, בחיים לא ראיתי כאלה נשיכות, ממש חזק והוא ממש לא עוזב.. למזלי הוא ניסה לנשוך אותי רק פעם אחת, אבל לא הספיק לתפוס לי את היד.. יש לי את החמוסה הקטנה שלי שהיא החיים שלי, אני יודעת שהחמוס הזה עבר טראומה(הוא לא אכל שבועיים!!)וכל הזמן העבירו אותי מיד ליד מצד אחד אני לא רוצה להעביר אותו עוד בתים ולפתח לו עוד טראומות מצד שני אני רוצה לפתוח לו את הכלוב ושהוא ישחק קצת בחוץ, אבל אני לא מסוגלת לעשות את זה כשהחמוסה שלי משוחררת אני כל כך בטוחה שהוא יפגע בה ויהרוג אותה, יכול להיות שמרוב דאגה אני לא אתן להם בחיים להתקרב אחד לשני.. אני באמת לא יודעת מה לעשות :\
 

Sweet Fantasy

New member
ממש מכעיס

(ואל תקחי את זה אישית, כי את לא אשמה) אבל ידעתי שזה מה שיקרה, ועוד יותר מכעיס שהוא מסר אותו בלי לתת עליו היסטוריה, וכשאמרתי שהו איצטרך מישהו שמבי מזה חמוס תוקפני וצריך לדעת להתמודד עם זה (אני מקווה שהוא קורא כאן ואם כן , אתה ממש חסר אחריות) אין יותר מדיי מה לעשות מלבד ללמוד להתמודד עם זה ולנסות כן לאלף אותו, זה דורש זמן וסבלנות, ואת צריכה לראות איך הוא עם החמוסה שלך, לפעול כאילו הוא חמוס לא תוקפני חדש בבית , להכיר בהדרגתיות, לתת להם להיות בהתחלה בכלובים צמודים או אם יש כלוב אחד אז כשהוא משוחרר היא בכלוב ולהפך, לפעול לפי מאמרים. ואז לתת לשניהם להיותץ משוחררים יחד ולראות איך זה הולך, אם הוא ממש תוקפני אליה וזה מגיע לידי דם, אז צריך להפריד ולחפש פתרון אחר.
 

zulli

New member
בתור זו שלקחה את ניקיטה ממיכלי

כשניקיטה הייתה מופרעת ברמות ומיכל פשוט לא הסתדרה איתה וכבר שנאה את הנשמה הקטנה. עבדתי שנה על אילוף החמוסה והיום היא מקסימה. למרות זאת יש לה תקופות קשות שהיא חוזרת לנשוך וצריך להזכיר לה מי הבוס. היה לה מאוד קשה עם החמוסות שלי כי הן תקפו אותה כל הזמן בהתחלה, זה רק דירבן אותה לנשוך יותר. היום הן ישנות מכורבלות יחד. אבל זה אופי - היא יותר נשכנית מהחמוסות האחרות. פשוט המון סבלנות, ללמוד לשחרר את הפה מהר כשהוא ננעל לביס, ללמוד לזהות את הביס לפני שהוא מגיע. בסוף זה יסתדר כי זכרים יותר רגועים באופן טבעי. מקווה שהוא יצליח להשתכן אצלך באופן קבוע וסופי ושתהיו כולכם מאושרים.
 
למעלה