אילת בקטנה בכוונתי לנסוע לאילת חמישי- שישי יציאה בחמישי מוקדם בבוקר מאיזור השרון חזרה בשישי אחה"צ (לא מאוחר) לאיזור חיפה אשמח למצטרפים