אילן יוחסין

עפיפiנט

New member
אילן יוחסין../images/Emo15.gif

לכבוד מנהל ביטוח לאומי שלום רב אני משה כהן , מתגורר ברחוב התאנה 27 ומציין בזאת את העובדות הבאות : לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהייתה לה ילדה בת 18, אחרי החתונה אבי בא לבקר כמה פעמים ופתאום התאהב בבתי החורגת והתחתן איתה ללא הסכמתי . כתוצאה מכך הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי . האישה של אבי (ז"א בתי החורגת) שבו זמנית היא גם אמי החורגת ילדה בן שהוא נכדי מפני שאני בעלה של אימא של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי כבנו של אבי . בו זמנית, אשתי הפכה לסבתא מפני שהיא האימא של אשת אבי וכך יוצא שאני נכד של אשתי . זמן קצר אחרי זה אשתי ילדה בן שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי . בני הוא גם אחיה של אמי החורגת ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני לסבי שלי... לאור הדברים הנ"ל אני מבקש לדעת אם בני שהוא גם דודי וגם גיס של אבא ואחיה של אמי החורגת זכאי לקבל קצבת ילדים ? בכבוד רב משה כהן מסובך... לא??? (מייל) נו מה הוא צודק, גם המכתבים של ביטוח לאומי מסובכים טפי~
 

אלמרה

New member
כל הענין הוא בזה שהוא הסבא של עצמו!

רק אני לא היה לי סבא...
 

עפיפiנט

New member
יה קוטר, גמלי לא היה!

רגע, אז מגיע לו קצבת ילדים? אחורי כזו שערוריה מגיע לו
 

אלמרה

New member
בטח מגיע לו מר'בון...

יתום מאישתו ואלמן מהדודה שלו... יש קומפליקציות שרק הביטוח הלאומי יכול לפתור.
 

dardara

New member
מה שנכון ,נכון ../images/Emo140.gif

ועוד הביטוח הלאומי שלנו חבל על הזמן שם ,פותרים כל דבר בצורה הכי נכונה
ותהיה הבעיה הכימורכתב שתהיה ממש פוטרים ישר לעולם הבא
 
למעלה