אילו מן המסחריות?

erezn

New member
אילו מן המסחריות?

לאחר התלבטות החלטנו שהמכונית הבאה שלנו תהיה מהסוג המסחרי. יש לנו שני ילדים (עם הסלקל והבוסטר), עגלת תינוק וכלב לא קטן וכל אלו צריכים להכנס לאוטו כך שחשבנו שזו האופציה הכי ריאלית מבחינתנו. כל זאת לאחר שנפסלו כל המיני וואנים למינהם עקב מחירם הגבוה ומכוניות סטיסשן כמעט ואין בנמצא. רציתי לשאול את המבינים שבחבורה או בעלי הנסיון מי מהשלוש נראית לכם יותר :רנו קנגו, סיטרואן ברלינגו או פורד טורניאו קונקט? אין חשיבות למראה חיצוני (למרותשלדעתי הטורניאו היפה מכולן) אבל יש חשיבות גבוהה לנוחיות תא הנוסעים ונוחות הנהיגה. כמובן שבטיחות היא במעלת חשיבות עליונה וכמו כן עלות טיפולים תקופתיים (שמעתי למשל שהפורד יקרה יותר משמעותית בטיפולים - האם זה נכון?) ממתין לתשובותיכם, נעם
 

שי ז.

New member
תשובה

הברלינגו היא הכי נוחה אבל שורדת הכי פחות טוב מבחינת אמינות ועלויות אחזקה. הקנגו סובלת ממנוע חלש והיא גם הכי פחות מרווחת בקבוצה. בפורד רועשת מידי לטעמי ועלויות הטיפולים גבוהות. הבחירה המומלצת לטעמי היא דווקא הדובלו שהיא בעלתיחידת הכוח הנעימה והחסכונית ביותר. היא גם מאוד מרווחת ונוחה ושדה הראיה בה הוא הטוב ביותר. לצערי בדקתי גם את הבטיחות הפאסיבית שלה והיא בהחלט טובה.
 

YNV

New member
אם אין צורך במנוע דיזל

לקנגו יש גרסת בנזין 1.6 אוטומטית. יצא לי לנסוע באחת כזו השבוע והיא נראתה לי כתחליף מצויין לרכב משפחתי. אצלי בעסק החזיקו קנגו (דיזל) במשך 4 שנים. זכורות לי בעיות חשמל קטנות עם הרכב, אך באופן כללי הקנגו היתה מוצלחת מאוד, במיוחד בהתחשב בחיים הלא קלים שעברו עליה. יניב
 

itzik93

New member
בתור אחד שבילה עם הקונקט כמה ימים..

יש לי דברים טובים לומר עליו.
קודם כל, יש לו כח - וזה אחלה בתור אחד שקנגו/ברלינגו רגילים לא ממש עשו לו את זה (אבל הדובלו דווקא כן).
פנים הרכב נראה טוב, עשוי בצורה איכותית - ודווקא לדעתי הוא שקט מבפנים. לא נשמע אפילו ציקצוק אחד במהלך כל הנסיעות. ידית ההילוכים קצרה וראשה עשוי בצורה כדורית עם גימור אלומיניום מט שנראה יפה לטעמי וגם מאוד נוח.
ההגה קטן, איכותי, עבה ונוח מאוד לתפעול. משקלו טוב, הוא לא רך מידי ולא כבד מידי. בכלל התרשמתי מהטנדרון הזה כמשהו שגם כיף לנהוג ולהיות בו פרט למטלות שהוא צריך לעשות ביום יום. מעבר לכך, שטח ההטענה מאחור היה מצויין (העברתי בו דירה...) - כאשר המושבים מאחור מקופלים נכנס בו סלון (יחידה של 3 מושבים ועוד יחידה של 2 מושבים הפוכה) כשהדלתות פתוחות ממש מעט, שלא לדבר על שטח הטענה מצויין ודלתות שנפתחות בצעד ראשון עד 90 מעלות ובאמצעות לחצן נוח נוסף ל 180 מעלות (תם עידן המוט ברזל המעצבן שהיה נעקר אחרי פעמיים שימוש). כל שאר הדברים (מיטה זוגית, מזרון, מייבש כביסה וכד') הועברו בהצלחה גם כן ובקלי קלות.
+
מבחינת נוחות הוא מרסן טוב את רוב השיבושים בכביש, אך יש לציין שהוא מעט קשיח ביחס לברלינגו/קנגו/דובלו - אבל מתרגלים, לא מדובר באסון או תור דחוף לפיזותרפיה
. סה"כ בסדר. אין לי מושג לגבי עלויות טיפולים וכד' - אבל בשורה התחתונה דעתי היא חיובית
. איציק
 
למעלה