אילו מן המסחריות?
לאחר התלבטות החלטנו שהמכונית הבאה שלנו תהיה מהסוג המסחרי. יש לנו שני ילדים (עם הסלקל והבוסטר), עגלת תינוק וכלב לא קטן וכל אלו צריכים להכנס לאוטו כך שחשבנו שזו האופציה הכי ריאלית מבחינתנו. כל זאת לאחר שנפסלו כל המיני וואנים למינהם עקב מחירם הגבוה ומכוניות סטיסשן כמעט ואין בנמצא. רציתי לשאול את המבינים שבחבורה או בעלי הנסיון מי מהשלוש נראית לכם יותר :רנו קנגו, סיטרואן ברלינגו או פורד טורניאו קונקט? אין חשיבות למראה חיצוני (למרותשלדעתי הטורניאו היפה מכולן) אבל יש חשיבות גבוהה לנוחיות תא הנוסעים ונוחות הנהיגה. כמובן שבטיחות היא במעלת חשיבות עליונה וכמו כן עלות טיפולים תקופתיים (שמעתי למשל שהפורד יקרה יותר משמעותית בטיפולים - האם זה נכון?) ממתין לתשובותיכם, נעם
לאחר התלבטות החלטנו שהמכונית הבאה שלנו תהיה מהסוג המסחרי. יש לנו שני ילדים (עם הסלקל והבוסטר), עגלת תינוק וכלב לא קטן וכל אלו צריכים להכנס לאוטו כך שחשבנו שזו האופציה הכי ריאלית מבחינתנו. כל זאת לאחר שנפסלו כל המיני וואנים למינהם עקב מחירם הגבוה ומכוניות סטיסשן כמעט ואין בנמצא. רציתי לשאול את המבינים שבחבורה או בעלי הנסיון מי מהשלוש נראית לכם יותר :רנו קנגו, סיטרואן ברלינגו או פורד טורניאו קונקט? אין חשיבות למראה חיצוני (למרותשלדעתי הטורניאו היפה מכולן) אבל יש חשיבות גבוהה לנוחיות תא הנוסעים ונוחות הנהיגה. כמובן שבטיחות היא במעלת חשיבות עליונה וכמו כן עלות טיפולים תקופתיים (שמעתי למשל שהפורד יקרה יותר משמעותית בטיפולים - האם זה נכון?) ממתין לתשובותיכם, נעם