אילולא הפחדים..

basket case

New member
אילולא הפחדים..

מה הייתם עושים אם הייתם משוחררים מפחדים?
 

seeyou

New member
משוחררים מפחדים?../images/Emo22.gif

מה היינו עושים ?? אותו דבר מה שעושה תינוק שזוחל כאשר רואה בפעם הראשונה את האש! (ועדיין לא מודע לתוצאות!)
 

mimeli

New member
נכון ולא נכון..

נכון- שהפחד מהווה כשומר טבעי מפני סכנות מוכשיות ואמיתיות..אבל גם מול "סכנות" שרק בראש שלנו. פחד הוא גם הגורם העיקרי של חוסר התקדמות בחיים,להיות משותק, למוכנות להשאר במצב לא טוב, כי הוא מוכר ..ומי יודע מה יהיה שכשנשנה את זה??? אז..בלי פחד היינו אולי מתקדמים יותר בחיים, מעיזים ללכת לדרכים חדשים, לשנות מצבים לא טובים עבורינו.. סימון
 

seeyou

New member
נכון ולא נכון.. !!-צודקת...אבל...

"סכנות" שרק בראש שלנו?? אני דיברתי על אנשים נורמאלים! יש לבדוק לגופו של עיניין-אדם לא נותנים ציפור מהיד על אחר שנמצא על האץ! חוסר ההתקדמות בחיים זה לא תלוי רק ברצונות שלנו תלוי בהרבה גורמים וגם בכישורים האישיים של כול אחד. באופן כללי: Experience is a hard teacher because she gives the test first, the lesson afterwards." Vernon Sanders Law
 

mimeli

New member
המשך, קצת באיחור..

אני מדברת על פחדים כמו פחד להכשל, לדוגמה.. לא קרה לך פעם שלא עשית משהו כי חששת שיצחקו עליך, לא תצליח וכו'? אם לא- אשריך וטוב לך! אני לאמת זאת ממש מומחית לענין (ומנסה להגמל מזה). דוגמה? דוגמה: כשהתחלתי עם הרעיון של הספר שלי, ישר עלו לי 10001 סיבות, למה לא לעשות את זה: אני לא אצליח למצוא מישהו שיכתוב לי את הטקסט, לא אמצא מו"ל ומי בכלל רוצה לקרוא ספר שאני, סימון הקטנה כתבה?? כל זה נבא מפחד. פחד מכשלון. האם זה "סכנה" ממשית או-לצורך זה- משהו שעלול לקרוא ממש? אני לא חושבת(כבר). כי שהתחלטי לדבר אל עצמי בהגיון, הצלחתי להפריח חלק גדול מהפדים האלה. מצאתי לי מישהי שמוכנה לכתוב איתי את הספר...ואפילו בנתיים, כשהיא חזרה ואמרה שאין לה זמן כ"כ לכתוב,גיליתי שאני מכירה עוד מישהי שיודעת לכתוב,ואפילו לא רע: את עצמי! אז..אם הייתי נכנעת לפחדים שלי, הייתי נשארת באותו מקום, לא הייתי מתקדמת. כי אני ראיתי שהגורם העקרי לחוסר התקדמות שלנו בחיים הוא- אנחנו בעצמינו. הפחדים שלנו, האמונות המכשילות שלנו, המחסומים שלנו.. לזה התכוונתי . GOT IT? הרבה אור ו אה.בה, סימון.
 

seeyou

New member
באמת ,מאחל לך הצלחה!../images/Emo140.gif

את מדברת כמצליחה- כמנצחת,שהסיגה את מטרתה! אני מדבר ממקום הפוך,של מפסיד,נכשל.... ברור שככול שמצליחים אפילו בדברים קטנים יחסית הביטחון העצמי גודל ואז,ייתכן שגם הגורל בא לעזרה(?!),וגם ההצלחות! מצד שני כאשר מצטברים מספר כישלונות במספר תחומים,מתחילים להסס ולהחליט.
 

mimeli

New member
"לא לראות "כשלון" אלה "משוב"..

ומשוב הוא סה"כ מידע" איפה קראתי את המשפט הזה..?!? אאאה, כן, בפורום "דמיון מודרך" ריאיה מעניינת של הדברים, לא? כלומר, כשלוקחים כל "כישלון" כמשוב, כרמז מלמעלה(מבורא עולם, הגורל, היקום..)שהדרך בו הלכנו זה הכיוון הלא נכון, כ"זה לא היעוד שלך, בן- אדם יקר!", אז כבר יותר קל להתמודד עם זה...לא? חוץ מזה, זהמזמממן אף אחד לא קרא לי "מצליחה"(או שפשוט לארציתי לשמוע??) -תודה!!
חייבת לרוץ, המשך יבוא בצהריים, בע"ה! הרבה
ו
סימון
 
|4uפחד מהצלחה אוי הייתי בסרט הזה../images/Emo6.gif

מינימלי- סימון היקרה צרי איתי קשר לתא מסרים. יש לי עבורך רעיון תמיכה לספר. בהצלחה
 
נו מה מפריע לך, קדימה רוצה תמיכה

ברגע זה אני מרכיבה עבורך קבוצת תמיכה מפרגנת שתוכלי להרצות בפניה ולקבל משוב על הרצאתך. ככל שתתאמני יותר בהרצאות ככה תהיי מרצה טובה יותר. ובעצם מה אני מבלבלת לך את המוח. ניקח את הקונג פו נכון שככל שאת מתאממנת על תרגיל יותר פעמים ככה את שולטת בו? אותו דבר בדיוק- קפצי למים בהצלחה
 
נדבר על זה בטלפון ../images/Emo6.gif ../images/Emo9.gif

ועל הפרוייקטים המסקרנים שלך ועל עוד דברים
כל היום הייתי עסוקה וחזרתי מאוחר הביתה.... הולכת תיכף לישון
נראה לי שמחר נדבר סוף סוף
נ.ב.: אכן כל תרגול תורם!!!
 

mimeli

New member
../images/Emo63.gifנפלאומקסים לנושא:

מי הזיז את הגבינה שלי/ג'. ספנסר. הסיפור `מי הזיז את הגבינה שלי?` הוא סיפור העוסק במקדם השינוי... אני מקנא במי שקורא את הספר הזה לראשונה. המתנה שהספר הזה מעניק הם משפטי המפתח להתמודדות עם שינוי. סדרת אתגר מיועדת למנהלי היום ולחדשני המחר - ספרים יישימים ומוכוונים המשמשים כלי עזר בהפעלת אסטרטגיות פורצות דרך בניהול. מומלץ בחום! סימון
 
למעלה