איך תשיג אלף חברים בפייסבוק

איך תשיג אלף חברים בפייסבוק

ואחרי כל זה (טוב, אולי עדיף לפני) תשאלו את עצמכם למה בדיוק אנחנו עושים את זה?!?
 

Itzik RDVC

New member
כמו שאמרו פעם "חברים יש רק באגד"

נכון לעכשיו יש לי מעל 2,800. בתחילת הדרך עד איזור ה-500, פשוט כל יום נכנסתי ובקשתי להתחבר לאנשים. בשלב מסויים מתחילים לקבל בקשות בקצב. כיום אני מקבל בין 2 ל-10 בקשות חברות ביום וכך מספר זה גדל. מה שקשה, הוא להשיג חברים לדף העסק, שם יש קרוב ל 450. פעם ב-6-10 שבועות - אני מבקש מהחברים ברשימה שלי להצטרף ואז נוספים כמה עשרות. בסך הכל אני לא רואה בפייסבוק מקור ליותר מידי עבורנו, אבל נוכחות יש וכמה כניסות משם לאתר שלנו כל יום זה גם משהו.
 
שיווק זו סיבה מספיק טובה להיות בפייסבוק

אני חושבת שהכתבה (וגם התגובה שלי) התייחסו בעיקר לאלה שרוצים הרבה חברים בשביל להרגיש שווים במיוחד... לגבי הפייסבוק כמקור ללקוחות - זה דורש השקעה לא מעטה בפעילות תוכן איכותית בתחום ההתמחות של בעל העסק. יש דוגמאות לבעלי עסקים שעושים את זה נהדר, ואז זה בהחלט מקור מעולה ללידים מאד ממוקדים ואיכותיים (כי אנשים יודעים בדיוק מי אתה ומה אתה עושה...).
 

Itzik RDVC

New member
הייתי שמח לשמוע דוגמאות של עסקים קטנים

שהצליחו בשיווק בפייסבוק. אני לא מדבר על חברות ענק שעושות PR. יש לי הרגשה - מודה שהיא לא בדוקה - שהיחידים שבינתיים הולך להם טוב, זה אלו שמבטיחים ללמד אותך לשווק בפייסבוק...... אני בקשר עם עשרות בעלי עסקים קטנים שחלקם ניסו לשווק ואף אחד לא דיווח על הצלחה שהייתה שווה את המאמץ, גם כאלו שניסו את מערכת הפרסום שלהם. בטוח שיש פה ושם הצלחות ונשמח לשמוע עליהם פרטים שכולנו נלמד. אני בכל מקרה החלטתי שהמדיה הזו נכון לעכשיו היא לא ממש מתאימה לקידום העסקי ולכן אני משקיע שם מאמצים קטנים יחסית שכמו שציינתי מביאים לי קצת תנועה לאתר. בעוד יש לי לקוחות שבפרוש טוענים שלמדו להכיר אותנו דרך פורומים כמו הקפה ואפילו תפוז, לא היה אחד שספר שראה אותנו בפייסבוק, אם כי יתכן שראה..... ולא זכר.
 

חגיגה101

New member
מסכן מי שרוצה 1000 חברים כדי להיות שווה

יתכן שאני זקנה ומיושנת... נרשמתי לפב רק כדי לדעת מה זה והאם להרשות לילדיי להיות שם. המקום ברובו רכילותי מציצני ורדוד מבחינת תוכן. גאה שיש לי רק 4 חברים בפב - כולם קרובי משפחה, שהוספו רק לשם התנסות, וחברים באמת נותרו בחיים האמיתיים. מאז כל מי שבמקרה פונה אלי מקבל תשובה שאשמח להיות איתו בקשר דרך המייל הרגיל. כמובן שכל שנאמר לעיל הוא לגבי החיים הפרטיים. לגבי שיווק עסקים - שיבורך כל מי שמצליח לאסוף אלפי חברים... וגם לזכור מדי פעם להיות איתם בקשר...
 
למעלה