איך שכחתי???!!

אמסור לו...

ד"ש! תודה פאדי מו....... אני באי סי קיו אם יבוא לך תתחבר אשלח לך עוד כמה דברים יפים!
 
אגב פאדי...,

גם אמא שלי היצתלמה אבל היא לא מסכימה להראות את התמונה שלה בפורום!.. בדרך כלל היא לא אוהבת להצתלם ועם גליקריה היא רצתה
 
מאיה שלום, מדוע הייתה לי הרגשה

שאני מכיר את אביך, מסרי לו ד"ש וחופן בריאות מאבגי חיים - תעשייה ומסחר, נראה אם עדיין זוכר אותי...
 
אבגי....

א תודה אני אמסור לו! ב אני בטוחה שהוא זוכר אותך אם היו לי שיחות יוצאות בטלפון הייתי כבר שואלת אותו אבל הוא צריך להיתקשר אלי עוד מעט {הוא בהרכבה} וישר אשאל אותו ואודיע לך מה הוא אמר... תודה לך ויום טוב
 
למעלה