איך שולחים תורים????
ל ליאב111 New member 10/8/06 #4 אייייי אפשרררר לשלוחחחח תוריםםם זהההה הייתהההה בדיחהההה תפסיקו עם זה... בסוף כולם יקנו תומך בגלל זה!