איך שואבים נכון ?
אתמול בערב ניסיתי לשאוב כדי לתת ארוחת בקבוק אחת בלילה ויצא ממש מעט יחסית לזמן השאיבה -80 מ"ל בשעה וחצי-(זה מעט ?) אחרי כמה שאיבות נפסק הזרם והייתי צריכה להצמיד מחדש את המשאבה ואז הוא התחדש ושוב נפסק אחרי מספר שאיבות . עברתי כל כ-10 דק' משד לשד וממש הותשתי. בסוף כל מה ששאבתי לא הספיק והיה נדמה שרוקנתי את עצמי לגמרי מחלב כי הקטן קם כל שעה אח"כ לאכול. לפני אותו לילה נראה היה שאני מייצרת הרבה חלב כי כל הזמן דלף לי... מהלילה עד עכשיו (צהריים) הקטן נראה לא נינוח ורוצה ציצי כל הזמן... איך שואבים נכון ?
אתמול בערב ניסיתי לשאוב כדי לתת ארוחת בקבוק אחת בלילה ויצא ממש מעט יחסית לזמן השאיבה -80 מ"ל בשעה וחצי-(זה מעט ?) אחרי כמה שאיבות נפסק הזרם והייתי צריכה להצמיד מחדש את המשאבה ואז הוא התחדש ושוב נפסק אחרי מספר שאיבות . עברתי כל כ-10 דק' משד לשד וממש הותשתי. בסוף כל מה ששאבתי לא הספיק והיה נדמה שרוקנתי את עצמי לגמרי מחלב כי הקטן קם כל שעה אח"כ לאכול. לפני אותו לילה נראה היה שאני מייצרת הרבה חלב כי כל הזמן דלף לי... מהלילה עד עכשיו (צהריים) הקטן נראה לא נינוח ורוצה ציצי כל הזמן... איך שואבים נכון ?