roadkiller
New member
איך קוראים לשיר
לעתים קרובות מדי עו דהזדמנות חולפת הרגע כבר עבר ואני עוד ממתינה אז אל תשאירו אותי מאחור כי הרכבת כבר עברה בתחנה
לעתים קרובות מדי עו דהזדמנות חולפת הרגע כבר עבר ואני עוד ממתינה אז אל תשאירו אותי מאחור כי הרכבת כבר עברה בתחנה