איך קוראים לשיר

roadkiller

New member
איך קוראים לשיר

לעתים קרובות מדי עו דהזדמנות חולפת הרגע כבר עבר ואני עוד ממתינה אז אל תשאירו אותי מאחור כי הרכבת כבר עברה בתחנה
 

נירש

New member
השיר של אסתר שמיר

ככה חושבת המקור שלי לשירים עבריים... אני מקווה שהיא צודקת! :)
 
למעלה