איך קוראים לשיר???

TheBeast

New member
~סגידה../images/Emo70.gif~

יש להם שירים מדהימים
 

TheBeast

New member
Yanni ../images/Emo3.gif

אני לא מתמחה במוזיקה.. אני רק אוהב להאזין לה יש שם יצירות מדהימות.. לא מילים, רק מוזיקה [יש לזה שם, נכון?] ביניהן- A love for life A night to remember והאהוב עלי ביותר: Reflections Of Passion אה! אין עליך.. צדקת! זה אכן אדם אחד [חיפוש מהיר באינטרנט.. P:] אבל.. אבל.. נוטוב [זה מה שקורה כשלא הולכים לראות הופעות בחו"ל..] אז אני סוגד לו
 
למעלה