איך צה"ל נופל (שוב) בתקשורת

א מ ש ל

New member
איך צה"ל נופל (שוב) בתקשורת

בעוד מכל רשתות הטלוויזיה בעולם מגיעות התמונות על הבהלה וההרס ברחובותה של רפיח מימדי הזועה של הכשל ההסברתי מתגלים בכול עוזם.במבצע זה בניגוד לאחרים קודמים צה"ל אפשר את כניסת הכתבים הזרים לתוך רפיח והתוצאה משודרת כעת בCNN תסבירו לי בבקשה היכן נמצאים דוברת צ"הל ומנהלי ההסברה של משרד החוץ, נראה לי שעל הפאשלות הכמעט תמידיות שלהם אנו משלמים כעת בגדול (ע"ע הודעת הגינוי באו"ם)
 

אלי ו.

New member
אולי את צודקת, ..

והסברה טובה צריכה לההעשות. אבל לא ברור לי מה שילמנו. אז גינו אותנו באו"ם.. ב CNN יצאנו רע.. אז מה קרה? דעת הקהל העולמית משנה כיוון לפי נשוב הרוח. האו"ם הוא חבורה של אימפוטנטים צבועים שלא עושים ולא מסוגלים לעשות דבר. באו"ם החליטו פעם שהציונות היא גזענות, זה השפיע עלינו במשהו? אז נכון שזה נורא נחמד אם כולם אוהבים אותנו וחושבים שאנחנו יפים ומוסריים, אבל זה לא שוה צפורן של חייל ישראלי אחד. כשדעת הקהל העולמית היא נגד ארה"ב, האמריקאי הממוצע שומע בחדשות ששורפים באיזה חור בעולם את דגלי ארה"ב, הוא מעביר ערוץ ובודק מה מזג האויר, זה פשוט לא מענין אותו. למה לנו זה כה חשוב? אולי אנחנו עדיין ילדותיים ורוצים שכולם יאהבו אותנו?
 
זה לא מדוייק

במקרה יצא לי לשמוע את דוברת צה"ל מדברת על הנושא ברדיו. בקרבות ג'נין, לא התאפשרה כניסת עיתונאים למחנות הפליטים, מה שגרר דליפת חומרים מבפנים, שהתבססו על שמועות, שלא תמיד ניזונו מהמציאות. היתר הכניסה לתקשורת לתוך שטח רפיח, באה לגרום לדיווחי אמת גרידא, שלא יתבססו על שמועות. כנראה שצה"ל מאמין בצדקתו המוחלטת ושל מעשיו.
 
כבר אמרתי בעבר

שיש להקים קומנדו הסברה, כמו שמארגנים מסתערבים ויחידות מחיוחדות למלחמה בטרור, צריך גם יחידת פרסום מיוחד שיעשה שטיפת מוח בכל אמצעי התקשורת.
 
למעלה