איך פספסנו את פרקינס?

yb2011

New member
איך פספסנו את פרקינס?

איך ההנהלה של מכבי נתנה לפרקינס לברוח ליריבה? שחקן שמכיר היטב את השיטה של בלאט. את המשחק עם סופו, את רוב השחקנים מהשנה שעברה, ושלדעתי יכול לעבוד מצוין יחד עם לנגפורד שלכל הדעות [למעט דעתו של בלאט מידי פעם] לא מתאים לתפקיד של רכז. ובפרט עכשיו כשהקבוצה נמצאת במצב לא פשוט נותנים לשחקן כמו פרקינס לברוח ליריבה? אז נכון שההנהלה טוענת שאין להם כסף. אני לא קונה את זה. אין כזה דבר אין כסף. אם יש רצון יש גם כסף. ואחרי זה עוד הם מטילים את האשמה על בלאט.
 

נמשל

New member
הראשונה לא בשורה כל כך טובה

מאד הייתי רוצה אותו בהיכל, האנרגיות בקהל, הקריאה בשמו. אחרי הפציעה וההתרגשות, אין מצב שהיה משפיע על המשחק.
 

waviram

New member
אחרי הקריאה בשמו ועם האנרגיות בהיכל

הוא היה הורג לנו את לנגפורד ומדיח אותנו מהיורוליג... אני מאוד רוצה לראות אותו בהיכל - בשנה הבאה בגופיה הצהובה.
 
מתי ההנהלה טענה שאין כסף?

תחזור לשרשורים של תחילת העונה , להנהלה אין נכונות להשקיע כסף מהבית , ככה זה נראה כבר לא מעט זמן , וההנהלה גם מתערבת בשיקולים מקצועיים ללא הפסקה , קשה לדעת מי כאן החליט על מאלט , וסביר להניח (בהתבסס על כך שפרקינס כן כשיר) שפרקינס היה כבר כשיר או קרוב מאד מאד לכשירות בתחילת הטופ 16 כשהחתימו את מאלט , לא יודע אם זה ענין של כסף , כי הוא בטח לא היה דורש הרבה , בהחלט תמוה.
 

lb22

New member
למה לעזאזל להחתים את פרקינס?

הבן אדם פירק את הברך שלו לגורמים שהרכיבו לו בחזרה עם כמה ברגים ..... למה לקחת את הסיכון הזה שיקרה לו משהו ואז שוב לבזבז סתם כסף.
 
כי מול מאלט

בעלות הנמוכה של שניהם שווה לקחת את הסיכון בשביל הסיכוי שהוא חוזר ולהחתים אותו הלאה אם הוא טוב , או לסיים בתום העונה אם לא מצליח לחזור. התרומה של מאלט לא באמת מחזקת את מכבי , מכבי צריכה חיזוק בניהול המשחק לפני הכל.
 

lb22

New member
ועדיין להחתים שחקן אחרי פציעה שכזו

ולא משנה אם זה בכלום כסף זה בזבוז כסף. פשוט בזבוז של כסף. מכבי צריכים הרבה מאוד דברים , ולא צריך לשפוך את הכסף על פרקינס , מאלט יכול לפחות לעזור לקחת את הדאבל בארץ פרקניס ספק אם יהווה פאקטור כלשהו.
 
הנחרצות שלך אינה במקומה

אם יש שחקן שיכול לחזור מכזו פציעה זה בחור עם מוסר עבודה מטורף שהיה בכושר פיזי מטורף , נשמע לך מוכר? יש שחקנים שחזרו מכאלה פציעות. וברור שהשכר שלו היה בהתאם , בזבוז כסף? לא ולא - הימור מחושב ושקול מאד יחסית להימורים אחרים שמכבי נוהגת לקחת. שלא לדבר על כך שמבחינה מוסרית וגם שיווקית מדובר בצעד מתבקש שעולה גרושים.
 

waviram

New member
לפי הראיון איתו שפורסם ב- NRG

פרקינס העדיף לקחת את הזמן ולא לזרז את החזרה שלו. http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/334/462.html?hp=3&cat=620 "כבר לפני שלושה חודשים הייתי יכול לחזור להתאמן, אבל הבנתי שהמטרה היא לא לחזור כמה שיותר מהר אלא לשחק כמה שיותר שנים, ובשביל זה היה כדאי לי להתאזר בסבלנות". אם זה נכון, אז יכול להיות שההחלטה להחתים את מאלט ולא את פרקינס לא הייתה של ההנהלה וגם לא של הצוות המקצועי, אלא אילוץ שנבע מההחלטה של פרקינס לקחת את הזמן ולחזור רק חודש אחרי תחילת הטופ 16.
 
עובדתית זה לא נכון

אין מצב בעולם וגם אתה לא נאיבי מספיק כדי לחשוב שהוא אמר למכבי "לא עכשיו" כשחודש אחרי זה הוא כן מוכן לשחק. הרבה יותר הגיוני שזו היתה דרכו הדיפלומטית לספר שהוא ומכבי לא הגיעו לעמד השווה.
 

waviram

New member
לא נראה לי שתוך 10 חודשים

הוא נהייה כ"כ מתוחכם כדי לחשוב על כזו תשובה דיפלומטית... חוץ מזה, מעולם לא נטען (ע"י אף אחד מהכתבים) שהיה איזה שהוא משא ומתן בין מכבי לפרקינס, כך שאי אפשר לומר שלא הגיעו איתו לעמק השווה. ובלי קשר, הבדיקות של פרקינס בארץ היו בסוף נובמבר, שזה לפני יותר מחודשיים: http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/311/170.html
 
וואו כמה מתוחכם , כאילו שלא עונים ככה כל יום

אתה מעדיף לחשוב ששחקן שהקבוצה טענה לגביו שהוא מעדיף להישאר בחוץ עד תום העונה , ופתאום אתה מגלה שהוא הולך לחתום בקאנטו , כל מיני דברים. אני מעדיף לחשוב , על סמך יותר מדי נסיון עם ההנהלה שלי , שהיה מו"מ , סביר להניח שהנהלת מכבי ניסתה להוריד לו את המכנסים עוד יותר ממה שעשו איתו קודם , והוא לא ממש הסכים ולכן לא היה הסכם , כנראה הבחור כבר היה כשיר או בדרך לכשירות , והסיבה שהוא לא במכבי היא אותה אחת שבגללה רבים וטובים כמוהו שהוכיחו את עצמם לא במכבי. אין דבר כזה שלפני חודש חודש וחצי הוא לא היה בכיוון ועכשיו הוא כשיר לגמרי , עובר בדיקות בקאנטו בלי בעיות.
 

waviram

New member
נראה לי שאתה אוטומטי מדי בלהאשים את ההנהלה

אפשר עוד להבין את זה במקרים בהם יש עובדות או פרסומים שתומכים במה שאתה כותב, אבל במקרה הספציפי, אין שום דבר בכיוון הזה. אם היה מתנהל מו"מ בין מכבי לבין פרקינס, אתה לא חושב שמישהו היה מדווח עליו? אתה לא חושב שגרינוולד היה מפרסם כבר את הטור השבועי שלו שבו הוא מלכלך על מכבי שהיא לא החתימה את פרקינס בגלל פערים של שקל וחצי? התמיכה של מכבי בתהליך ההחלמה של פרקינס (שחקן שסיים את החוזה שלו בקבוצה) זה תקדים שלא היה מעולם עם אף זר אחר. אתה חושב שמכבי תשקיע כ"כ הרבה, רק כדי להתנער ממנו חודשיים לפני שהוא חוזר לפרקט?! כמה כבר הוא מקבל בקאנטו שלא יכל לקבל במכבי?
 
נראה לי שאתה אוטומטי בהגנה עליהם

מה ההסבר שלך לעובדה שפרקינס כשיר לשחק חודש וקצת אחרי שהוא היה כאן ואנחנו יודעים שהוא דיבר עם מכבי על חזרה אפשרית? הרי אחרי השיחות האלה יצאו כל מיני שמועות שהוא רוצה לסיים את העונה בחוץ . ופתאום אתה מגלה שהוא בעצם כשיר, אתה באמת חושב שבלאט היה הולך על מאלט לו היה לו את פרקינס כאופציה ? העובדה עכשיו היא שפרקינס מחוץ לידיים של מכבי , ואם יתגלה שחזר לעצמו קבוצות גדולות ממכבי יקחו אותו ולמכבי לא יהיה מה לומר. הסכום להחזיר אותו לחצי עונה כדי לברר כמה הוא כשיר כל כך לא משמעותי ביחס להימור שמכבי לוקחת בעמדות האלה כל עונה , שאין שום כדאיות משום בחינה שלא להחזיר אותו ולגלות מה יש לו לתת אצלנו , מה שאומר שאם הוא היה כשיר , אנחנו היינו אלה שיכלו להשאיר אותו . עכשיו לכאן או לכאן , אם שפרקינס לא יחזור לעצמו , או שפרקינס יחזור לעצמו ואז ייחטף על ידי ריאל , אפס או אחרות בשכר כפול ויותר ממה שמכבי אי פעם תציע לו . אם ההנהלה היתה עושה חשבון כמה עולה לה לגלות שחקן חדש , בכמה הימורים כושלים זה עולה , היא היתה מגלה שיותר משתלם גם כלכלית לשלם יותר לשחקן שהוכיח את עצמו מאשר ללכת על הימור חדש שוב ושוב , ואני לא מדבר על מקרה אידסון כי מקרה אידסון הוא קיצוני מדי בשכר , לא כל אחד מקבל בקבוצה אחרת 2 מליון יורו. התמיכה של מכבי בתהליך ההחלמה של פרקינס היא משהו די נעלם , לא יודע כמה תמכו , לא יודע כמה בכלל יכלו להתחמק מלתמוך , כי הוא נפצע במדיה של מכבי , ולא יודע מה זה אומר לגבי כמה בפועל יצא למכבי מהכיס, אני לא באמת יודע כמה "הרבה" מכבי השקיעה בו. אתהכן? מכבי לקחה את מאלט ולא אותו , אלה העובדות , למה? לא יודע , אני יכול רק לשער , ולצערי על סמך נסיון העבר , זה הכיוון שלי.
 

waviram

New member
אתה טוען שבלאט היה מעדיף להחתים את פרקינס

ולקבל אותו בחזרה לאימונים בדיוק באמצע הטופ 16, אחרי תקופה של 10 חודשים שבה הוא לא התאמן בקבוצה, במקום להחתים את מאלט ולקבל אותו בכושר מלא שלושה שבועות לפני תחילת הטופ 16 ? הרי כולנו ראינו כמה זמן לקח ללנגפורד (שנפצע בצורה קלה בהרבה ונעדר תקופה קצרה יותר) לחזור לעניינים. לקח לו חודש שלם... במצב הנוכחי, אין למכבי חודש לשיקום שחקנים. לא בטוח שיש לה אפילו שבוע... בתנאים הקיימים, יותר הגיוני שההחלטה הייתה משיקולים מקצועיים של הצוות המקצועי ולא משיקולים כספיים/שיווקיים של ההנהלה.
 
אני מנסה להבין את הפער

בין סיפורים שסיפרו לנו לפני חודש , לבין מציאות שפרקינס חותם פתאום בקבוצה ויכול לשחק. ויודע מה? שכנעת אותי שזו החלטה של הצוות המקצועי . ככה או ככה , לטעמי מכבי היתה צריכה לשריין אותו לחזור תחת המטריה שלה , בעלות שמתחשבת בכך שהוא חוזר מפציעה , כדי להרויח אותו אם הוא יהיה כשיר. בכל מקרה ,אני חושב שהעונה הזו אבודה , גם בגלל פציעות , גם בגלל עומס, גם בגלל שפאפאס לא בענינים וכנראה שגם לא יהיה , ולא שהוא האופטימלי , אבל מהסגל הנוכחי אין לו אלטרנטיבה בתחום בו מכבי מאד מאד בעייתית , עונה לא טובה של בלאט מהבחינה הזו , מאלט הוא לא שחקן שיכול להביא אותנו רחוק , הוא יכול רק להשלים נישה ספציפית מאד בפאזל , וחבל שבלאט מעדיף אותו על לא מעט שחקנים. עכשיו גם אין לנו ברירה , ואנחנו חייבים להתמקד בהתקפה , כי אחרי שג'יימס איננו , אין למכבי יותר מדי מה לעשות בהגנה מול גבוהים , אליהו ובלו שומרים רע העונה , מכבי לא תשיג מספיק סטופים מול קבוצות איכותיות כדי לנצח מספיק טוב , היא חייבת לשפר משמעותית את ההתקפה , ולכן חייבים את פאפאס. אבל שכנעת אותי בנקודה שלך.
 
למעלה