איך פותחים קבצי CAB?

MADboy

New member
איך פותחים קבצי CAB?

המטרה לשלוף משם קובץ מסוים. תודה למשיבים!
 

CCNA

New member
פשוט מאוד..

קליק ימני על הקובץ: EXTRACT או דחוס בעברית
 
למעלה