איך ערבי גומל תינוק מחיתולים?

FLATRON2

New member
איך ערבי גומל תינוק מחיתולים?

מאד פשוט עושה לו כוויה בתחת עם סכין לוהטת. ולפי התרבות שלו זה בסדר, אנחנו פשוט לא מבינים את זה. במדבריות ערב כנראה שככה זה.
 

efrat greenleaf

New member
אני מניחה שמובן שזה לא בסדר,

אבל מה הנקודה שלך? אתה ממשיך להצביע על אוכולוסייה מסויימת ועל מעשים שלה באופן מאוד מסוים... מה הרעיון? איך זה יעזור להפסיק את האלימות? עוד כעס והתרחקות הם לא הדרך.
 

FLATRON2

New member
ספרי את זה לאמא של הילדה בת 5 מירושלים שפושע

שבמקרה, אבל באמת במקרה, קוראים לו "עטייה" ניסה לאנוס אותה. את מבינה, גברתי הצעירה, ניסה לאנוס ילדה בת 5, רבונו של עולם. והוא אשם? אני לא בטוח. לימוד יסודי של הנושא בארצות ערב יראה שהדבר הזה קיים בשכיחות מאד גבוהה גם בתוך המשפחות, רק שתמיד שומרים על זה בשק בשקט. הפתרון, מאד פשוט, ניסה לאנוס - לכלא 40 שנה ללא חנינה. המניאק הבא שינסה לאנוס יחשוב קצת יותר מפעמיים. לגבי אוכלוסיה מסויימת, מה את רוצה ממני, אני אשם שמתוך אוכלוסיה זו בולטת מירב הפשיעה העבריינית? וגם לזה אני מציע פתרון מאד פשוט. ללא כל קשר למוצא העבריין האלים, יש לפרסם את שמו ויתר הפרטים שלו ללא כל כחל וסרק. פשוט לפרסם, זה כבר יביא לתוצאה הנדרשת. אם תבדקי היטב את הפרסום בעיתנות וביתר אמצעי התקשורת תשימי לב שכאשר יש עבריין אשכנזי כמעט תמיד יפרסמו את שמו בעוד שאם הוא שיך למגזר העברייני כמעט תמיד מסתירים את שמו. מעניין לא ?
 

efrat greenleaf

New member
התוצאה הנדרשת?

מה לדעתך התוצאה הנדרשת? בבקשה הסבר את עצמך. אני לא מבינה איך זה מה שיעזור להפחית את האלימות.
 

FLATRON2

New member
תראי אפרת, כשאומרים שרוב העבריינות האלימות

האלימה נעשית ע"י נתח באוכלוסיה, אנשים נעלבים. אני רוצה פירסום של כל פרטי העבריינים האלימים. תראי, מה היה לנו היום: תושב דליית אל כרמל ניסה לרצוח בדקירות סכין את אשתו שני אבוטבולים היו בכותרות בנושא רצח מלפני מספר שנים תשוב צפון (=ערבי) שוב ניסה לחנך את בנו עם סכין לוהט בערד אב נעצר על זה שנשך את ילדו התינוק. בראשון חבורת נערים פצעה קשה ילד שלא נתן להם לרכב על אופניו. על הפושע שמאיים בגלוי על שופטים מור מנהריה אין מה לדבר והסבא שאנס את נכדת אשתו וניסה לאנוס את הבת של אשתו. ויש עוד רק היום, התעייפתי מכתיבה. ומה משותף לכולם? הרקע התרבותי. אז למה מסתירים את שמם? שחס ושלום בעלי תרבות זאת לא יצעקו שהתקשורת גזענית? נו באמת? זה שהם שמרב העבריינים האלימים הם בני תרבות זו, זה בסדר, זה לא מרגיז אותם. מה כן מרגיז אותם שכותבים את שמות הפושעים שמראים את מהותם המגזרית. לא מקובל. חובה על הרשויות לפרסם מיידית את שמות העבריינים האלימים. אם החדשד הוסר שהרשויות יפרסמו הכחשה של החשד.
 
למעלה