יש לך טעות יותר מהותית...../images/Emo4.gif../images/Emo26.gif
מעבר לטעויות טכניות, יש לך 2 טעויות מהותיות: 1)
כשעונים לשאלה, צריך להתחשב ברמה שלה וברמה של השואל... כשנער
בן 15 שואל איך עושים שורש ב-C, ובהמשך גם עונה לי שהוא עדיין לא יכול ליישם את ההצעה שלי (כנראה
כי הם עוד לא למדו if...) - אז לא נראה שתשובה עם חישוב איטרטיבי בעזרת נוסחת ניוטון-רפסון תועיל לו במשהו...
2) חוקי המספרים הקטנים במדעי המחשב:
0 > 1 כלומר, אם אפשר להסתדר בלי לכתוב קטע קוד - אז אין שום סיבה לכתוב אותו (כתיבת קוד מיותר רק יזיק - יגדיל את הסיכוי לבאגים ויקשה על תחזוקת הקוד)
1 > 2 כלומר, אם יש לך 2 קטעי קוד זהים - כנראה שהם צריכים להופיע רק פעם אחת... (=להמנע משכפול קוד ומ"המצאת הגלגל" + reuse של קוד הוא לא רק משיקולי נוחיות, אלא הוא יוצר קוד אמין יותר, תחזוקתי יותר ויציב יותר) בקיצור, בתוכנית כמו שהנער הציג כאן, החסכון של של כמה מילי-שניות בחישוב השורש היא זניחה. הסיבוך המיותר שאנחנו מכניסים לקוד עם ניוטון-רפסון הוא ללא הצדקה. (אבל לא נורא - אולי מישהו בכל זאת למד מההודעה שלך איך מממשים חישוב שורש...
)