איך עושים עבודות כאלה?

  • פותח הנושא MOZZ
  • פורסם בתאריך

MOZZ

New member
איך עושים עבודות כאלה?

ממש מדהים? ציפוי? צבע? הנה כמה תמונות מדליקות
 

Flat spin

New member
לא מאפשר כניסה. נא בדוק ../images/Emo22.gif

אצלך ותן קישור מתאים
 

Flat spin

New member
יש צביעה


 

masterbldr

New member
גדעון,

ארטי רמז לא לפני הרבה זמן שישנה שיטה קלה יותר לציפוי שככל הנראה למד ממך, אני יכול להניח כי מדובר על העיקרון בו מרטיבים את האיזור עליו מעוניינים להניח את הציפוי וזאת על מנת שניתן יהיה לדייק עם הנחת הציפוי תוכל לפרט? להסביר?
 

Flat spin

New member
אינני יודע למה היתה כוונתו ../images/Emo22.gif

אברר עם ארטי ואדע ממנו. בכל אופן, אני לא משתמש אף פעם בהדבקה על רטוב. מעצם השאלה אני מבין שאתה מתכוון למדבקות ליצירת סכמה צבעונית?
 

masterbldr

New member
היי בוקר טוב,

נאלצתי לצאת אתמול מבלי לחזור עד.... היום. בכל מקרה, אני מבין גם על פי התשובה של ארז כי שיטת ההרטבה עדיפה לקישוטים ומדבקות ולא לסכימה במיוחד אם היא מורכבת. בכל מקרה אם ארטי יגלה לך את מה שאתה גילית לו נשמח לדעת את הרז
תודה,
 

א ר ז פ

New member
שיטת "ההרטבה"

כאשר יש מדבקות גדולות יש שתי בעיות: 1) בועות אוויר לכודות 2) קשיים במיקום מדוייק סופי למדבקה מבלי לקלף ולחזור ולהדביק שוב ושוב. הפיתרון: קח צלוחית/קערה עם מים וטיפונת סבון כלים, ערבב היטב. הרטב עם אצבע את כל האיזור עליו אתה רוצה להדביק את הקישוט. הנח את מדבקת הקישוט על המקום הרטוב (וודא שכל האיזור רטוב) וכעת אתה יכול בקלות מדהימה להזיז ולהחליק את הקישוט למקומו ללא בעיה וללא כל בועות אוויר. לא, לא סיימנו. הקישוט במקומו? יפה, קח עתה משהוא פלסטי (כרטיס אשראי ישן למשל) קשה אך לא מדי (שלא יסרוט את הציפוי) ובתנועות "שפכטל" גרוף את כל המים ממרכז הקישוט החוצה. היזהר שהמדבקה לא תזוז ממקומה, לא להפעיל יותר מדי כוח. לאחר שהשתכנעת שכל המי סבון נגרפו מבין המדבקה למקום, המתן לייבוש. התוצאה מדהימה (שאל את ארטי!!!) אפס, אבל ממש אפס בועות אוויר, ומיקום מושלם. גם אין קפלים במדבקה. זה מזכיר את הדבקת המדבקות על מטוסים להרכבה, שאולי יצא לך לעשות. כל הנ"ל מנסיון אישי שלי.
 

dreck

New member
טוב, ניצלו"ש...

אם מישהו יוכל לפרט מה היתרונות והחסרונות ומה עדיף ולאיזה מקרה (בין צביעה לציפוי), וגם טיפים מחברי הפורום, טיפים לגבי צביעת טיסנים וטיפים לגבי ציפוי טיסנים... שרשור מעניין!
 

eitanh53

New member
אך ורק בצביעה - אומנות האייר-ברש

ציורים כאלה נעשים בדרך כלל ע"י אומני אייר ברש, על פי רוב לא ע"י בוני הטיסנים. ישנם אנשים שזו התמחותם, מריבתם מתפרנסים באומנות אייר ברש על אופנועים ומכוניות. יצא לי לראות אחד כזה בגליל ונשארתי עם פה פעור למה שהוא הוציא תחת ידיו (תחת האייר ברש שברשותו). אולי אצליח לשכנעו לצבוע לי גוף מסוק בעתיד (כמו בתמונה) אם כי המחיר די בשמים.
 

tzukon

New member
זה מנוע סילון שמסובב את הרוטור

אני לא ממש מבין בזה אז אין לי הסבר מדוייק בשבילך אבל אני בטוח שיש פה אנשים שיכולים להסביר
 
למעלה