איך עושים את זה?

איך עושים את זה?

הייתי בפורם משחקים ומישהו שם שם תמונה של הדאקסטופ שלו הוא שילב צבעים בשורת המשימות .. איך עושים את זה?
 

noseman

New member
יש כל מיני תוכנות שמעצבות

את האקס פי. אחת מהן היא סטייל אקס פי (StyleXp)
 
למעלה