איך נפלו גיבורים...
צפיתי אתמול בתוכנית `עובדה` שהפעם בחרה להראות לנו את ימיה האחרונים של נערה בת 17. ישבתי עם השלט ביד,מחזיק אותו חזק, אולי בגלל שאני מזדהה יותר מידי עם מה שאני רואה. הקלטתי את הכל,למקרה שארצה לחזור ולראות את זה שוב. ואכן היום,מצאתי את עצמי ,שוב, יושב וצופה בהקלטה של אתמול.. באותה ילדה,חומד של ילדה,שבסך הכל חיפשה אושר בחיים.. את האמת...יכלתי להרגיש את הדמעות מתקרבות.. נושי
צפיתי אתמול בתוכנית `עובדה` שהפעם בחרה להראות לנו את ימיה האחרונים של נערה בת 17. ישבתי עם השלט ביד,מחזיק אותו חזק, אולי בגלל שאני מזדהה יותר מידי עם מה שאני רואה. הקלטתי את הכל,למקרה שארצה לחזור ולראות את זה שוב. ואכן היום,מצאתי את עצמי ,שוב, יושב וצופה בהקלטה של אתמול.. באותה ילדה,חומד של ילדה,שבסך הכל חיפשה אושר בחיים.. את האמת...יכלתי להרגיש את הדמעות מתקרבות.. נושי