איך נלחמים?

NiR AbR

New member
איך נלחמים?

איך אני נלחם לקבל את מה שאני רוצה? אני יודע שזה נשמע כללי, אבל איך אני יכול לעקוף את הפקידה ממנהל הגיוס ולהגיע לאנשים עם יותר כוח, כדי שאוכל לדבר איתם ולהלחם לקבל את מה שאני רוצה? התשובה השגרתית שלה היא "קטונתי". אם עוד פעם אחת אני אשמע "קטונתי" אני אשתגע. אני רוצה מישהו שלא קטן אז, מישהו שיכול באמת לעשות משהו ולא להגיד להקריא לי אופציות ממסך המחשב. מישהו יכול לעזור? תודה.
 
אם תוכל לפרט מעט יותר...

על מה את נלחם
באיזה לשכת גיוס אתה
עם מי דיברת
ובאיזה שלב של תהליך ההתנדבות אתה נמצא
 

NiR AbR

New member
אז ככה

אני אמור להתגייס ב-30. אני רוצה להגיע לחיל המודיעין והאפשרות הזאת נחסמה בפניי מסיבות לא ידועות, שאחרי בירורים זה כנראה בגלל הסיבה שכביכול אין כל כך תפקידים פנויים. מבחינת נתונים אין בעיה, ומבחינת בעיות אחרות גם לא ידוע לי. בקיצור, כל תפקיד אחר שהציעו לי בינתיים לא מושך אותי, והאווירה שבאותם מקומות לא ממש מושכת אותי. יכול להיות שאני אטעה בבחירה להגיע למודיעין, אבל זה הרצון שלי בכל אופן. הנקודה היא שמנהל הגיוס מראה חוסר רצון ויכולת לעזור. התשובה השגרתית היא: "קטונתי". אם רק הייתם יודעים מה זה עושה לי כל פעם שאומרים לי קטונתי... :) אני רוצה להתעקש לקבל את מה שאני רוצה, במיוחד בגלל הסיבה הפשוטה שאני מתנדב. אני רוצה להתנדב ולקבל את מה שאני רוצה. אני יודע שכל עוד אני לא אהיה מרוצה זה ישפיע עליי לרעה, וה יהיה חבל לכל הצדדים. כתבתי מין מכתב ביקורת על ההתנהלות הבלתי יעילה של מנהל הגיוס ורציתי לשים פה, אבל התחרטתי כי חשבתי שאולי הוא כבר לא תואם את ההרגשה שלי, אבל הוא בכל זאת נוגע בכמה נקודות טובות. לשים אותו פה שתקראו? :)
 
באיזה לשכ"ג אתה../images/Emo35.gif

כן, אני חושבת, שאולי כדי שתעתיק לפה את המכתב שלך. זה יאפשר לי להבין לעומק מאיפה את בא, מה המניעים לך
ולמי ניסת להציג אותם
אני אקרא אותו בכייף אם רק תעתיק אותו
 

מעיין©

New member
אוקיי. הבנתי.

לפי דעתי- אם אתה לא בטוח בנוגע למקום הגיוס שלך- תדחה את הגיוס עד שימצאו לך משהו טוב יותר. הבנות במנהל גיוס מקסימות- ואם הם לא מצאו לך משהו במודיעין, כנראה שאין דרישה עכשיו. עם מי דיברת עד עכשיו? אם זה רק עם אירנה/ אורית- אני מציעה לך להתקשר ביום ראשון ולבקש לדבר עם הקצינה שלהן- יפית. ולהסביר לה את הרגשתך. אולי הם יצליחו למצוא לך תפקיד לטעמך עד לסוף החודש.
 

מעיין©

New member
נ.ב.

אל תפסיק להציק
אני בשבועות שלפני הגיוס שלי התקשרתי 3 פעמים ביום בערך. ושאמרו לי "תתקשרי אחר- כך" שאלתי מתי בדיוק. ושאמרו "נחזור אלייך בימים הקרובים" דרשתי לדעת עד איזה יום בדיוק- ואם הם לא חזרו אליי ביום הזה- התקשרתי אליהם. אל תוותר. תילחם על מה שחשוב לך. ואל תשכח שלכל אחד יש מפקד, ושלפעמים שווה לפנות לדרגים הגבוהים יותר. כרגע- ליפית. בהצלחה
 

Starving Marvin

New member
יפית דיברה איתך אי פעם?

אני מנסה להגיע אליה כבר שלושה שבועות, וכל פעם נהדף בתירוץ אחר...
 
יכול להיות שאינך מתאים למודיעין?

אולי הסיווג שלך לא מספיק גבוה בשביל המודיעין? תבדוק את זה ואם לדעתך זה בסדר אז כדאי שתמשיך להילחם! אנו איתך!
 

מעיין©

New member
כן, יצא לי לדבר איתה.

אתה צריך להתעקש- גם עם זה אומר להתקשר כל שעה
 

Dizen

New member
*סוף סוף מוצאת זמן לענות כמו שצריך*

אז ככה- מנהל גיוס באמת לא יכול לעזור לך, מהסיבה הפשוטה שהקשר בין מנהל גיוס לחמ"ן הוא מקרי בהחלט. זה כמו שני צבאות שונים... האחד לא יודע מה השני עושה ולהיפך. (דוגמה אישית קטנה: אני הייתי צריכה לדווח למנהל גיוס שיש לי תפקיד במודיעין. אם לא הייתי אומרת, הם עד היום היו חושבים שאני לא מיועדת לשום דבר...) אם הרצון שלך הוא להגיע למודיעין, אתה צריך לדבר עם מודיעין, לא עם מנהל גיוס. רק מודיעין יוכלו למצוא לך שיבוץ אחר בחיל... לעומת זאת, אם יש לך בראש תפקיד אחר, כלומר לא תפקיד מאלה שהציעו לך אבל שהוא לא במודיעין, אז הכתובת היא מנהל גיוס. ובבקשה, העתק לפה את המכתב. הייתי רוצה לקרוא אותו
מישהו רוצה
? יש לי איזה 40 בבית ואין מה לעשות איתן...
 

tty2

New member
שאלה טובה!

הסיבה שבגללה דחו את בקשתך להתגייס למודעין יכולה להיות אחת מאלף... החל מגיוס אנשים בעלי ויטמין P ועד לאי התאמה בשל כשל בסיווג הבטחוני... במקרה הנ"ל לשכ"ג צודקת! אין שום קשר בין לשכת הגיוס למערך הגיוס של חמ"ן! הם באמת קטנו! אין שום מצב שמישהו שם יכול להשפיע על שיקולךי ההצבה ביחידות. מאוד יכול להיות מצב שבו אין תקנים לחייל נוסף ו/או שעד תאריך הגיוס שלך אף אחד לא משתחרר שם. אני ממליץ, לכתוב מכתב למפקד לשכת הגיוס ובו תנמק מדוע זה חשוב לך ועקרוני להתגייס דווקא למודיעין. בקש במכתב, לפרט, מה עליך לעשות כדי להתגייס לשם? אתה יכול לעשות את זה טלפונית אבל אז, לא תגיע למפקד הלשכה, וגם תענה בצורה לא יסודית שכן, רף אחד לא יפתח שם את התיק שלך ובאמת יסתכל ויענה תשובה רצינית. לעומת זאת למכתב מתייחסים בכובד ראש וזה מנסיון אישי בגיוס שלי וגם מתוך נסיון אישי ומר. במהלך שירותי הצבאי עבדתי מולם ואני יודע מה הולך שם.... בהצלחה!
 
למעלה