איך מקפיצים נושא ?

  • פותח הנושא madg
  • פורסם בתאריך

madg

New member
איך מקפיצים נושא ?

אם השאלה שלי כבר עברה לדף אחר איך אני מעלה אותה לכאן עם מידע חדש או תוספת וכו' ?? תודה.
 

פשוש2K

New member
תוסיף הודעה בהמשך להודעה הקודמת

פשוט פתח את ההודעה הקודמת, לחץ על הוסף תגובה וכתוב משהו חדש. ההודעה תוקפץ לראשית הפורום בתנאי שההודעה הראשונה באותו נושא נכתבה לפני פחות משלושה ימים ובתנאי שבהודעה החדשה שכתבת יש לפחות 10 תווים בגוף ההודעה ולא רק בנושא. מצד שני, אם ההודעה נעלמה סימן שהיא היתה לא ברורה או לחילופין כתובה בצורה שלא עשתה חשק לעזור.
 

madg

New member
אתה כל כך נחמד ...

ואולי ההודעה היתה מאוד ברורה ומאוד מעניינת אבל היו בחיים עוד כמה נושאים יותר חשובים והמשחקים במחשבים נידחו ליום יומיים ?? אה, ותודה על התשובה הרצינית. גיא.
 

פשוש2K

New member
Don't get me wrong

זו לא היתה כוונתי. לעיתים קורה שמישהו מפרסם הודעה בצורה לא נכונה (ע"ע הודעתי הקודמת) והאנשים כאן מתעלמים ממנה. בד"כ כל הודעה זוכה כאן להתייחסות זו או אחרת ואם הודעתך לא זכתה להתייחסות אז יתכן שהאנשים כאן: * היו עסוקים במלחמת הפצות * היו עסוקים במלחמת שולחנות עבודה * היו עסוקים במלחמת גירסאות * לא רצו לענות התייחסתי רק לאפשרות האחרונה ונתתי לך טיפ קטן איך לקבל התייחסות. לא התכוונתי להיות לא-נחמד וסליחה אם זה מה שהשתמע מדבריי.
 
פה קבור הכלב !!!

אצל אנשי לינוקס רבים המחשבים לא נדחים ליום יומיים .. אפשר להיות כמעט בטוחים שאם אנשים לא ענו הם היו עסוקים באיזו בעיה אחרת - שגם היא בלינוקס .. או שלמדו משהו .. או שקראו howto .. או ששיחקו עם קודים .. או שקינפגו משהו .. רוב האנשים כאן חיים על מחשבים 24X7 .. דורון או שהיו עסוקים בלהתווכח - שזה התחביב הכי גדול של אנשי קוד פתוח .. מכוון שלכל תוכנית יש כמה סוגים שונים של מימוש .. אפשר לבלות ימים בוויכוחים איזו תוכנית טובה יותר .. איזו הפצה טובה יותר ..
 

ezaton

New member
אהם

או לצלול...
 

madg

New member
חבר'ה ....

אתם פיספסתם את כל הנקודה ..... 1. לא התלוננתי על חוסר יחס 2. שאלתי שאלה טכנית על איך מקפיצים. 3. האחרון שכתב בשירשור ההוא הייתי אני ! 4. בסך הכל לא היה לי זמן לבדוק משהו שהציעו לי שם ולכן לא התעסקתי עם השירשור הנ"ל 5. באמת יש דברים יותר חשובים מלינוקס בפרט או ממחשבים בכלל ... תאמינו לי על זה ...... (רמז, עוד מעט אני אהיה אבא) גיא.
 
זה באמת יותר חשוב ..

להיות אבא זה הדבר הכי חשוב .. הדבר השני זה לינוקס .. כן , גם אני חושב שאנחנו מכירים ..
 
למעלה