איך מנקים מחשב? כל קבצי temp גם של האינטרנט,מההסטוריה... ב win-xp?
R renegader New member 30/12/04 #5 לא חייב דיפראג לא קריטי דרך תפריט התחל>כל התוכניות>עזרים>כלי מערכת>ניקויי דיסק (האפשרות השניה)
R RonGreen New member 30/12/04 #6 יש גם תוכנות יש תוכנות במיוחד בשביל זה. תנסה את Window washer או את Wash and go.