איך מחזירים מרץ?

איך מחזירים מרץ?

את המרץ לפעול? את המרץ לקדם עניינים? את המרץ בשביל לעזור לאחרים? את הרעננות?
 

kung fu

New member
שאלה

יש לך פחות מרץ? אם כן, מה קרה שהמרץ ירד? העניינים שאת רוצה לקדם - זה דברים שאת באמת רוצה? או אולי זה דברים שאת לא רוצה באמת...?
 
לא יודעת איך זה קרה בדיוק

אבל זאת כבר תקופה ארוכה שזה נמשך ככה... ככל הידוע לי אין לי בעיה מיוחדת בקשר לויטמינים... נמאס לי גם לנסות כל הזמן ולהתאכזב (בין היתר זה מתבטא גם בחור בכיס שמביא לי עוד דאגה). זאת שאלה כללית כי זה מתבטא בכל מיני תחומים בחיים שלי, המרץ יכול לחזור לפעמים ליומיים נגיד ולהיעלם שוב. אני לא יודעת אם אני באמת רוצה את הדברים עליהם מדובר (ושקשה לי למנות אותם כרגע פשוט כי לא עולה לי לראש משהו ספציפי) או שלא... (אני צריכה לחשוב על זה יותר) ומפריע לי שקשה לי לתת מעצמי בבית, יש הרבה דברים שדורשים ממני התייחסות, ויש גבול לכמה שאפשר לומר שאין לי כוחות כרגע, אנשים מקבלים את זה תמיד כעצלות ולא משנה מה, וזה סתם גורר כעסים כלפיי...
 

kung fu

New member
הקטע הוא שזה משמעותי.

אם יש דברים שאת לא באמת רוצה, אז לא פלא שאין לך מרץ. ואם קשה לך לתת מעצמך בבית, אויל זה בגלל שאת נותנת יותר מידי. אולי את אמורה לנהוג אחרת. אני לא יכולה לענות לך תיאורטית, כי חוסר מרץ לא עולה סתם. יש סיבות.
 
למעלה