איך,מדוע,ולמה?

ערו

New member
איך,מדוע,ולמה?

איך לכולם שמח היום,ורק לי מדוכדך..? איך לכולם יש חיוך ואני עצוב כל כך..?! מדוע אני מרגיש ריקנות אחרי כל שבוע, מדוע תמיד זה קורה לי בסוף שבוע? למה רע נהיה לי שמחשיך היום? למה זה קורה הרי זה סוף יום.?!
 

טאKילה

New member
אייה, זה יום כזה..../images/Emo4.gif

יש ימים כאלה, שמרגישים מלאים בריקנות, וסתם ללא הסבר זולגות דמעות. כל כך מוכר..שולחת לך
 
ערו קח ../images/Emo24.gif ענק..

יש גם ימים כאלה.. וגם הם חולפים. תחשוב על דברים טובים וחיוביים.. והכל יהיה בסדר. }{
 
ולמה אתה חושב שרק לך?

אז לא כי מה שיש לך, יש לכולם לכולם יש יום סתם עצוב לפעמים ריקנות שכזאת , וכלום לא הולך אבל זה רק לפעמים וזה קורה לכולם ולך רק נדמה שלכולם שמח כמן שזה שאולי מדוכדך גם בטוח שאתה שמח יום כזה יש לכולם וזה עובר ושמח ביום הבא והעיקר לחייך ליאור
 
למעלה