איך לכולם שמח היום,ורק לי מדוכדך..? איך לכולם יש חיוך ואני עצוב כל כך..?! מדוע אני מרגיש ריקנות אחרי כל שבוע, מדוע תמיד זה קורה לי בסוף שבוע? למה רע נהיה לי שמחשיך היום? למה זה קורה הרי זה סוף יום.?!
אז לא כי מה שיש לך, יש לכולם לכולם יש יום סתם עצוב לפעמים ריקנות שכזאת , וכלום לא הולך אבל זה רק לפעמים וזה קורה לכולם ולך רק נדמה שלכולם שמח כמן שזה שאולי מדוכדך גם בטוח שאתה שמח יום כזה יש לכולם וזה עובר ושמח ביום הבא והעיקר לחייך ליאור