איך מגיעים לתיכון אחד העם?

Shablup

New member
איך מגיעים לתיכון אחד העם?

שלום לכולם! איפה נמצא תיכון אחד העם-במקום אחד כתוב גיסין 60,במקום אחר כתוב זכרון יעקב 52... וגם-איך מגיעים לשם מאזור הקניון הגדול?כמה זמן לוקחת ההליכה הזו? ואם יותר מידי....יש אוטובוס מאזור הקניון/מת"א שמגיע לשם? המון תודה מראש וערב טוב! =)
 

chos

New member
הליכה של 10-15 דקות מהקניון.

אם באים מהקניון הולכים על ז'בוטינסקי לכיוון הפארק עוברים את הפארק ומגיעים לרמזור (רחוב הרב מלכה) שם פונים שמאלה והולכים ישר עד שמגיעים לתיכון אחד העם. אפשר גם ללכת בכביש שליד הקניון (שדרכו מגיעים לחניה) עד הסוף (רחוב גיסין) ואז לפנות ימינה.
 

Shablup

New member
קודם כל תודה!

נראה לי שאקח קו 82...עכשיו ראיתי שהוא עוצר בז'בוטינסקי שנקר או משהו כזה.אם ארד בתחנה הזו אני אגיע יותר מהר,נכון? אני פשוט קצת לחוצה בזמן כי מגיעה לשם ישר מהעבודה =)
 

FreakOfNature

New member
ממש לא!!

שנקר רחוק מאחד העם! רדי בתחנה של הקניון או בתחנה שאחריו, ובכל מקרה פני שמאלה ביחס לכיוון הנסיעה של האוטובוס, לכי מספיק ישר וכבר תראי את התיכון מולך. אופציה אחרת היא רכבת לקרית אריה + קו 44 מהרכבת לתיכון אופציה שלישית: קו 38 שנוסע מת"א בדיוק כמו קו 82 אבל במקום לנסוע לבית רבקה הוא נוסע לאם המושבות, השכונה בה נמצא התיכון, ויש לו תחנה ליד התיכון (אבל הוא נוסע פעם בשעה בלבד)
 

Shablup

New member
אוקיי,תודה גם לך!!

נראה לי פשוט אקח 82 ואלך ברגל מהקניון... תודה רבה לשניכם =)
 

uzi66

New member
אם את מגיעה מת"א אפשר ברכבת

ירידה בתחנת קרית אריה ואוטובוס 44
 
עוד דרך

קו 82, רדי בתחנה של שניידר, תחצי את הכביש ובתחנה תעלי על קו 53 או 24 הם מגיעים עד לתיכון
 

Shablup

New member
הו!מצויין!

אם אני לוקחת 66 זה גם קרוב,נכון?פשוט 66 יש לי ממש קרוב למקום העבודה שלי... הדבר היחיד שמוזר זה שבלו"ז של 24 באתר של קווים רשום שהוא עובר רק בשבע ושבע וחצי...הזוי משהו. תודה רבה! =)
 
למעלה