איך לתבוע גן ילדים?
שלום רב.
ילדה שלי נפלה מנדנדה בגן ילדים ושברה את המרפק. הייתה עם גבס כחודש ימים. יש מסמכים ברופאים וכו. יש לציין שאירוע התרחש לפני כחצי שנה. את מי תובעים - גן ילדים או חברת ביטוח שמבטחת את הילדים בגן? מה פרק זמן של התיישנות האירוע לפני התביעה - ז"א תוך כמה זמן לאחר האירוע הנני יכול להגיש את התביעה?
תודה
שלום רב.
ילדה שלי נפלה מנדנדה בגן ילדים ושברה את המרפק. הייתה עם גבס כחודש ימים. יש מסמכים ברופאים וכו. יש לציין שאירוע התרחש לפני כחצי שנה. את מי תובעים - גן ילדים או חברת ביטוח שמבטחת את הילדים בגן? מה פרק זמן של התיישנות האירוע לפני התביעה - ז"א תוך כמה זמן לאחר האירוע הנני יכול להגיש את התביעה?
תודה