איך לעזאזל לנהוג

elle3

New member
איך לעזאזל לנהוג ../images/Emo10.gif

אני בחורה בתחילת שנות ה- 30 של חיי. נחשבת בעיני רבים ליפה וחטובה. בשבוע שעבר יצאתי עם מישהו שהכרתי לאחר שהוא חיזר אחריי מס' פעמים וביקש את מס' הטלפון שלי. בשבוע שעבר באתי לביתו (זו היתה פגישתנו השניה), היה כייף, הקפדתי שלא שלא לשכב עימו. אני גם יודעת שהוא נהנה לא פחות ממני. עם זאת, מאז הוא לא יצר עימי קשר...האם מצופה ממני בשלב כה מוקדם של היחסים להיות יותר אקטיבית ביחסים ביננו ? (כלומר, יכולתי באותה מידה ליצור עימו קשר ?). הרי ברור שבעיקר בהתחלה מלאכת החיזור מוטלת על הגבר. לא כך ? אנא עזרו לי להבין היכן שגיתי אם שגיתי, או שמה אינני רואה את התמונה הנכונה.
 

k e r e n m

New member
למה לעזאזל..

את חושבת שאת שגית..?? את היית בסדר גמור..פשוט נפלת על סטוציונר
.כשהבין בפגישה שנייה שכלום לא ייצא המשיך הלאה..יש גם גברים מהסוג הזה..תבררי אותם בקפידה כי ברור לפי התנהגותך שאת מחפשת קשר רציני..אז שלא תעיזי להאשים את עצמך במשהו..מאחלת לך את כל הטוב ושתמצאי גבר נורמלי ורציני.....
 

seeyou

New member
בעיני רבים נחשבת ליפה וחטובה!

A man who is attracted by your mental appearance loves you more than a man who is attracted by your physical appearance. בחורה בתחילת שנות ה-30 בפגישה שניה באת לבית של והקפדת שלא לשכב עימו... היה כייף האם מצופה ממני בשלב כה מוקדם של היחסים להיות יותר אקטיבית ביחסים ביננו ? אני חושב שבתנאים שאת מציינת היה ברור שמטרת הביקור שלך בביתו זה החלפת נוזלים....ולא מעבר לזה... לך היה כייף והוא יצא עם כאבי ביצים... תגדירי לעצמך מה הן המטרות שלך בחיים וסדר עדיפויות יוסי
 

elle3

New member
אני רוצה להבין

קודם כל לגבי מטרותיי לחיים, נגעת בנקודה רגישה, הדילמה היא - האם להיות בכייף עם מישהו (קשר מיני) עד שאמצא את האביר, או להיות לבדי עד שזה יקרה (ואין לדעת, זה יכול לקחת הרבה זמן). לגבי הבחור המדובר, אחד המשפטים שהוא אמר לי דווקא במפגשנו האחרון, היה: "ראיתי אותך מס' פעמים קודם, וישר רואים שאת אינך מהבחורות המזדיינות", הוא אמר זאת בהערכה רבה, ואף שאל אותי: אם נעצור את היחסים פה (הכוונה שלא נעשה סקס), יהיה אכפת לך שנישאר בקשר חברי ? תשובתי הייתה כי לי אין כלל בעיה עם זה, אולם אינני מכירה בחור אחד שהתאים לו להישאר בקשר שכזה במקרה שנשאר דלוק על הבחורה. מאז כאמור הוא לא התקשר. איך אתה מסביר זאת ?
 

seeyou

New member
הדילמה שלך-../images/Emo24.gif

זאת דילמה משותפת לכלל הבנות- האם להיות בכייף עם מישהו (קשר מיני) עד שאמצא את האביר... עולם האבירים והנסיכות נעלם כמו הדינוזאורים... אנחנו,בני אדם בונים ארמונות באוויר,במיוחד הבנות אין שום סיבה בעולם להמתין לאביר שלך... העולם בנוי מפשרות הזוגיות היא מסגרת נוקשה ולא מתאימה לכולנו להיות בכייף עם מישהו בקשר מיני יכולה להיות אלטרנטיבה לזוגיות הממוסדת. אבל את לא תוכלי לדרוש מאותה מערכת יחסים מעבר לזה! אם אני הייתי במקומך,וגבר היה אומר לי:"ראיתי אותך מס' פעמים קודם, וישר רואים שאת אינך מהבחורות המזדיינות" הייתי במקום עוזבת אותו... המילים שלו צורמים לי... בכלל לא מדברים עם בחורה-אישה בפגישה ראשונה או שניה על יחסי מין-אלא אם רוצים רק בזה. גם לא הולכים לביתו בפגישה ראשונה-שניה...זה ברור שאת גם רצית בסקס-ובצדק,הרי סקס זה דבר טבעי-אבל לפי תנאים שלך. למשחק בינו לבינה יש כללי משחק בגילך היית אמורה להכיר אותם. הפילוסוף הצרפתי,מונטין,דגל בסיסמא -אין אדם נפגע כל כך ע"י מה שמתרחש כמו שהוא נפגע ע"י מה שהוא חושב על מה שמתרחש הוא גם שאל אותך האם יהיה אכפת לך להשאר בקשר חברי גם ללא סקס? ידיד נפש קל יותר למצוא מאשר יזיז טוב(להיות בכייף עם מישהו).
 

elle3

New member
החוקים ../images/Emo4.gif

השאלה היא עד כמה לייחס חשיבות לכל החוקים למיניהם, כגון: לא להגיע לביתו של הפרטנר אלא אם מעוניינים רק בסקס...ברור שרציתי גם לשכב איתו, אולם, לא ידעתי עדיין להיכן יחסינו מובילים ולכן בחרתי שלא לעשות זאת. אחותי נשואה באושר לגבר איתו שכבה בפגישתם הראשונה. אגב, זה שהוא שוחח עימי על איך הוא רואה אותי (לא מהבחורות ה..) לא הפריע לי, ההיפך הוא הנכון ראיתי זאת כפתיחות וכנות (לשם שינוי) כבר בשלב כה מוקדם ביחסינו הלא ברורים. אני כה מבולבלת... כבר לא יודעת מה נכון לעשות ומה לא. עד כה הוא היה זה שהתקשר אליי, וחששתי שעכשיו זה מבחן גם לרציניות שלי, שאולי הוא גם מצפה שאתקשר אליו, ואני סתם משחקת ויכולה להפסיד. אבל מנסיוני, מי שרוצה אותך, לא יוותר עלייך, לא כך ?
 

seeyou

New member
עד כה הוא היה זה שהתקשר אליי,

אם את לא רוצה להרגיש לבד,מבולבלת,אין לך מה להפסיד אם תתקשרי... תעשי את זה בצורה קלילה.... ייתכן שסיפור של אחותך חוזר במהדורה חדשה לפי התגובה שלו תוכלי להבין את מקומך בעולמו... יוסי
 

k e r e n m

New member
יקחרתי..

את מצטיירת אכן כבחורה איכותית,אני טוענת רק שלפעמים אנחנו נופלים על האנשים הלא נכונים ויכול להיות שזה מה שקרה לך..ונכון צודקת גם אני חושבת בדיוק כמוך שגבר שרוצה לא מוותר כ"כ בקלות..אני אומרת תלכי לפי האינטואיציה שלך..אם את מרגישה צורך עמוק לברר איפה את עומדת ביחסייך עם הבחור תרימי טלפון..אם האינטואיציה שלך אומרת משהו לא בטוח תעזבי את זה כך ותמשיכי הלאה..לגבי חוקים? אני חושבת שבגדול יש בהם משהו..לא התקדמנו בנושא הזה של בינו לבינה כמו שאנחנו חושבים שהתקדמנו..
 

elle3

New member
../images/Emo51.gif לכולם

מקווה שהתמונה תתבהר במהרה. קצת קשה בחורף (ובכלל) להיות לבד. מחכה שה -
תיכנס כבר שוב לחיי. מאחלת גם לכם רק אושר!
 
איפה שגית?!!?

בדבר אחד שגית... ביתר המחשבות שלך!! נראה לי שברגע שתרגיעי ותפסיקי להיות לחוצה... הדברים יילכו לך בהרבה יותר קלות.. :)
 

דנטל

New member
למה ברור שעבודת חיזור מוטלת על הגבר

לא נעים לי להגיד את זה, אבל זו חשיבה ניאנדרטלית. תתקשרי אליו כבר!
 

elle3

New member
כי ככה זה ../images/Emo70.gif

אבל מאז שרשמתי את ההודעה הוא התקשר אליי פעמיים. נרגעתי...האגו חזר למקומו.
 
למעלה